יונדאי קונה (KONA) – ג'יפון קומפקטי מעוצב

יונדאי חושפת טיזר ראשון לרכב הפנאי הקומפקטי שלה שימוצב מתחת לטוסון ויקרא "קונה" (KONA). הדגם ייחשף רשמית בעוד כשבועיים וצפוי להגיע לארץ לקראת סוף השנה.

ששי כהן 05 באפר, 2017
יונדאי קונה

יונדאי תציג עוד השנה מתחרה חדש בשוק הג'יפונים הקומפקטיים, שיתחרה בדגמים מצליחים כמו טויוטה C-HR, ניסאן ג'וק והונדה H-RV. הדגם החדש העונה לשם "קונה" (KONA), ימוצב מתחת לטוסון המשפחתי ומעל ליונדאי i20 קרוס, המהווה גרסת כאילו שטח של ה-i20 הפופולרית.




לעת עתה חושפת יונדאי רק תמונת "טיזר" בודדת לרכב, החושפת את עיצוב יחידות התאורה הראשיות של הרכב, עם מראה מודרני צר במיוחד ובטכנולוגיית LED. ככל הנראה הקונה ייהנה מעיצוב מתקדם וייחודי, בסגנון רכב הקונספט יונדאי FE שהוצג בעבר, ואולי אף צפוי לנו רכב עם עיצוב מהפכני כפי שעשתה זאת בעבר יונדאי וולוסטר. הדגם החדש יציג גם לדברי יונדאי את שפת העיצוב הבאה של רכבי הפנאי של החברה.
פרטים טכניים אודות הרכב לא נחשפים, למעט הבטחה שהדגם יהיה הכי מרווח בסגמנט, ויציע ביצועים שיקבעו סטנדרט חדש בקטגוריה לדברי היצרן. בשל כך, תשתמש החברה ככל הנראה ביחידות הכח החדשות של ה-i30 ולא של ה-i20.
את השם "KONA" בחרה אגב יונדאי ע"ש אזור חוף בהוואי, כפי שעתה זאת החברה בשאר דגמי הפנאי (טוסון וסנטה פה), הנקראים ע"ש חופים שונים.
יונדאי קונה תגיע ליצור בקוריאה כבר בחודש יוני הקרוב, וככל הנראה תגיע לארץ עוד לפני סוף השנה ותהיה אחד ממנועי הצמיחה החשובים של יונדאי בשוק המקומי בשנים הקרובות. בשבועות הקרובים ניחשף גם לפרטים מלאים של הדגם החדש.