יונדאי I30 סטיישן החדשה בישראל

גרסת הסטיישן השימושית והנאה של ה- I30 החדשה , תשווק בישראל עם מנוע 1.6 ליטר 135 כ"ס , גיר אוט' ומחיר של 124,000 ש"ח. יונדאי מרחיבה את משפחת ה I30 החדשה ומצרפת להיצע בישראל את גרסת הסטיישן השימושית , עימה מקווים בחברה לשמר את מכירותיה המצוינות של גרסת הסטיישן הקודמת ( קרוס-וואגן ) , ממנה…

ששי כהן 23 בספט, 2012

גרסת הסטיישן השימושית והנאה של ה- I30 החדשה , תשווק בישראל עם מנוע 1.6 ליטר 135 כ"ס , גיר אוט' ומחיר של 124,000 ש"ח.

יונדאי מרחיבה את משפחת ה I30 החדשה ומצרפת להיצע בישראל את גרסת הסטיישן השימושית , עימה מקווים בחברה לשמר את מכירותיה המצוינות של גרסת הסטיישן הקודמת ( קרוס-וואגן ) , ממנה נמכרו כ- 16,000 מכוניות מאז החל שיווקה בשנת 2009 .
בדיוק כמו גרסת ה 5 דלתות , גם הדגם הנ"ל עוצב ופותח במרכז הפיתוח של יונדאי בגרמניה , על מנת לקלוע טוב יותר לטעמו של הלקוח האירופאי . לצד עיצוב שקפץ מדרגה ונראה הרבה יותר ספורטיבי מהדגם הנוכחי , צומחת גרסת הקרוס וואגן באורך לעומת דגם ה- 5 דלתות ב 18.5 ס"מ , ל – 4.48 מטר , בעיקר על מנת להציע תא מטען גדול יותר , שנפחו עומד מעתה על 528 ליטר, ועם קיפול המושבים האחוריים צומח לנפח של 1,642 ליטר .
בשלב הראשון תשווק ה- I30 סטיישן בגרסה אחת הכוללת מנוע בנזין 1.6 ליטר מסדרת ה- GDI , המפיק 135 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים . עם יחידת הכח הנ"ל , מאיצה המכונית ל- 100 קמ"ש תוך 11.3 שניות ומציעה תצרוכת דלק של 14.7 ק"מ לליטר בממוצע , לפי הצהרת היצרן , לצד ציון ירוק של 4 .
ה- I30 סטיישן החדשה תשווק בשלב הראשון עם רמת גימור " Inspire " הבסיסית שכוללת 7 כריות אוויר , מערכת לשלושה מצבי היגוי ( רגיל , רך וספורט ) , מחשב דרך, תאורת LED לפנסים הקדמיים, משענת יד מרכזית , מערכת שמע מקורית נשלטת מההגה וכן דיבורית בלוט'וס מקורית .
בכלמוביל היבואנית , צופים ל-I30 סטיישן ביקוש גבוה ,עקב הצלחת הדגם הקודם ששינה את הרגליו של הנהג הישראלי , שלמד להעריך את יתרונותיה השימושיים של מכונית הסטיישן והביא לגידול חלקם של מכוניות הסטיישן בשוק המשפחתיות מ- 0.3% בשנת 2009 ל- 11.1% כיום .

עוד מחדשות רכב