יוניון מוטורס משיקה את אתר TOYOTA SELECT

יבואנית טויוטה משיקה את אתר טויוטה סלקט המציע את שלל דגמי טויוטה משנת 2008 והלאה עם אחריות יבואן לשנה, השבחה מלאה ושקיפות וגישה מלאה להיסטוריית הטיפולים.

ששי כהן 26 במאי, 2015
טויוטה סלקט

חברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, משיקה את אתר ' TOYOTA SELECT ', לרכישה ומכירה של רכבי טויוטה מבעלות קודמת ובאחריות היבואן. באתר מוצעים דגמי טויוטה המשתייכים לתוכנית 'טויוטה סלקט ' שהחלה לפעול לפני כשנה כפיילוט במספר מרכזי שירות של טויוטה ברחבי הארץ ומציעה את דגמי טויוטה מבעלות קודמת ( וממודל 2008 והלאה ), לאחר שעברו השבחה של היבואן. כעת, במקביל לפעילות האתר, יתרחב השירות של טויוטה סלקט לכל 29 מרכזי טויוטה ברחבי הארץ.



לדברי היבואן, כל כלי הרכב בתוכנית עוברים סדרה של 155 בדיקות קפדניות בהתאם לסטנדרט שקבעה טויוטה העולמית, ביניהם תיקוני פחחות וצבע, החלפת צמיגים, החלפת בלמים ועוד, ונהנים משקיפות וגישה מלאה להיסטוריית הטיפולים, לצד אחריות יבואן למשך שנה או 25 אלף ק"מ (המוקדם מבניהם). לכלי רכב עד 5 שנים / 120,000 ק"מ תינתן אחריות מקיפה על כלל הרכיבים ולכלי רכב בני 5 עד 7 שנים / 150,000 ק"מ תינתן אחריות הכוללת את מערכות ההנעה.

טויוטה קאמרי בתוכנית טויוטה סלקט

טויוטה קאמרי בתוכנית טויוטה סלקט


בטויוטה מצהירים שכל הדגמים שנמכרים במסגרת האתר הינם בני לא יותר מ- 7 שנים, או עד 150 אלף ק"מ, ללא תאונות שלדה, מטופלים באופן מסודר ויובאו לארץ ע"י היבואן הרשמי. במהלך השנה חולפת בה החל השירות לפעול כפיילוט, נמכרו כ-1,000 מכוניות בשיטה הנ"ל. הדגמים הפופולריים ביותר עד כה היו הקורולה, יאריס ופריוס. הדגמים הנמכרים בזמן הקצר ביותר הם דגמי היאריס, וורסו 7 מקומות וג'יפ ה- RAV4, אשר נמכרים תוך ימים בודדים. הגיל הממוצע של הדגמים הנמכרים במסגרת התכנית עומד על 4.5 שנים, ודגמים מהשנים 2010 ו-2011 הם הפופולריים ביותר.
בחברה מעריכים שיוכלו למכור בשנה הקרובה כ-2,000 מדגמי טויוטה בשירות החדש.
לכניסה לאתר טויוטה סלקט לחצו כאן