כזה סאן יאנג עוד לא ראיתם?

מטרו מוטור מתחילה בשיווק סאן יאנג CRUiSYM, המאקסי סקוטר היוקרתי החדש של החברה המבטיח שילוב של יכולות ספורטיביות ותיור. המחיר יחל ב-27,985 ₪.

ששי כהן 08 ביונ, 2017
סאן יאנג CRUiSYM

חברת מטרו מוטור, יבואנית סאן יאנג, מרחיבה את היצע דגמי קטנועי המנהלים שלה, ומתחילה בשיווק סאן יאנג CRUiSYM, המקסי סקוטר החדש והיוקרתי של החברה, שישווק בדגמי 250 ו-300 סמ"ק במחירים תחרותיים.




ה-CRUiSYM החדש מגיע היישר אל קטגוריית הביניים הגדלה בישראל, המשלבת נסיעה עירונית ובין עירונית, מהפריפריה אל העיר, ובתוכה, ומצעי עיצוב ספורטיבי נאה, עם תאורת LED היקפית והבטחה לשילוב יכולות ספורטיביות עם אפשרות לרכיבות תיור ארוכות טווח עם נוחות גבוהה של קטנוע מנהלים. בנוסף, מציע ה-CRUiSYM שפע של מקומות אחסון, החל מתא האחסון מתחת למושב המכיל שתי קסדות מלאות, וכלה בתא כפפות הכולל שקע טעינה 12V ושקע USB.כאשר  לוח השעונים בעל קו אגרסיבי דומה לעיצוב בכללי, הכולל לוח LCD  עם מכווני חום, דלק, חיווי למושב פתוח ועוד. בסעיף הבטיחות, מצויד הדגם בבלמים משולבי ABS. 

הדגם ישווק בתחילת הדרך בגרסת 300 סמ"ק בתקן יורו 4 המפיקה 27 כ"ס, כאשר לקראת אוגוסט תנחת כאן גם גרסת ה-250 סמ"ק המפיקה 21 כ"ס. 
מחיר סאן יאנג CRUiSYM 250 נקבע על 27,985 ₪. מחיר דגם ה-300 סמ"ק שזמין כעת באולמות התצוגה נקבע על 29,985 ₪.






עוד מדו גלגלי