כיצד להתאים את הרכב לצרכי המשפחה

קניית רכב מחייבת עבודת הכנה מקדימה שכוללת אפיון ושיקולים רבים נוספים. אחד מאותם שיקולים הם קניית רכב שמותאם לכמות האנשים וצרכי המשפחה שלכם. מאמר זה ידריך את הקוראים אודות התאמת רכב לצרכי משפחה. ( מדור פרסומי )

ששי כהן 21 בספט, 2014
שברולט קרוז 2014

שיקולים שונים להתאמה מלאה
יש לקחת בחשבון שהתאמת הרכב לצרכי כל בני המשפחה צריכה להיעשות בצורה מיידית וזאת על מנת להבטיח לא רק נוחות אלא גם בטיחות מקסימאלית ויעילות במטלות שונות שמצריכות שימוש ברכב. נכון להיום רוב האנשים קונים רכב מדי כמה שנים ומקפידים לבחור באותו דגם של רכב שמתאים לכל צרכי המשפחה. אך גם אם מחליטים לשכור מכונית לכל המשפחה חשוב לדעת כיצד לבחור את הרכב המתאים וגם אם מחליטים להשתמש ברכב הקיים יש דרכים להתאים אותו בצורה מקסימאלית לצרכי הנסיעה של כל המשפחה.


קניית רכב לכל המשפחה
קניית רכב למשפחה משמע הוצאה כספית לא קטנה. לכן, חשוב מאוד לקחת עוד כמה דקות מזמנכם הפנוי ולכתוב מה חובה שיהיה ברכב ומה הוא בגדר רשות. בנוסף, חשוב להקפיד מראש לגבי מענה ברור לכל השאלות הבאות:

  • מטרה- חשוב לרשום מהי המטרה שלשמה אתם מעוניינים לקנות רכב. האם החלטתם לקנות רכב על מנת להסיע את הילדים לחוגים. האם אתם מעוניינים ברכב שישרת את כל המשפחה לטיולים ונופשים מהנים או האם אתם מעוניינים ברכב אישי שלכם שישמש אתכם לצרכי נסיעה לעבודה ופגישות ולמעשה מדובר על הרכב השני בבית, כאשר הרכב הראשון יכול לשרת אתכם או את כל בני המשפחה. אם מדובר על רכב לצרכים משפחתיים יש לרשום זאת בצורה ברורה ואם מדובר על דגם ספציפי שאתם יודעים שישרת אתכם בצורה הטובה ביותר, כמו למשל שברולט קרוז, יש לרשום זאת על מנת שהמוכר יבין מה הכיוון שלכם בבחירת רכב.
  • תקציב- מהו סכום הכסף שעומד לרשותכם לצרכי קנייה של רכב משפחתי. כיום, יש מגוון אפשרויות מימון לרכב, כמו למשל רכב מחברת ליסינג, טרייד אין או בקשת סיוע בצורת הלוואה מהבנק שלכם או מחברה חוץ בנקאית.
  • כמות אנשים- מהי כמות האנשים שיש במשפחה. בדרך כלל קונים רכב שמשרת את כל בני המשפחה.
  • דפוס שימוש- כמה קילומטרים הרכב עתיד לגמוע מדי חודש. תשובה זו חשובה וצריכה להתבסס על דפוסי הנהיגה של המשפחה שלכם בשנה שלפני רכישת הרכב החדש. תשובה ברורה לשאלה זו תעזור לכם להחליט האם אתם מעוניינים לקנות רכב משפחתי שחסכוני בדלק, רכב עם נפח מנוע שאינו גדול שכן רוב הנסיעות שלכם עירוניות וכן הלאה.

 
לסיכום, בהתאם לתשובות על השאלות בפסקה הקודמת תוכלו להגיע להחלטה האם אתם מעוניינים לקנות רכב משפחתי ואיזה. רצוי שהבחירה תמיד תיעשה בהתאם לכמות הנוסעים ולמוניטין של דגמי הרכבים המשפחתיים שכבר הוכיחו את עצמם כיעילים למשפחות.

עוד מחדשות רכב