לנד רובר דיסקברי ספורט נחשף רשמית

לנד רובר דיסקברי ספורט, מחליפו של הפרילנדר, יצויד במנוע בנזין 240 כ"ס ודיזל שיציע 17.8 ק"מ לליטר, לצד 7 מושבים. בארץ במחצית השנה הבאה.

ששי כהן 03 בספט, 2014
לנד רובר דיסקברי ספורט

לנד רובר חושפת רשמית תמונות ופרטים טכניים ראשונים של הלנד רובר דיסקברי ספורט החדש, המחליף את דגם הפרילנדר, ומצטרף לדגמי החברה החדשים הנושאים את השם דיסקברי המהולל. הדגם החדש שיגיע לארץ במהלך השנה הבאה, יתחרה בדגמים כמו וולוו XC60, מרצדס GLK ואודי Q5.


לנד רובר דיסקברי ספורט

לנד רובר דיסקברי ספורט


הדיסקברי ספורט החדש מבוסס על שלדת הריינג' רובר איווק שזוכה לגרסה מוארכת, ונהנה מעיצוב שעל פי התמונות לפחות, יהיה כנראה מהיפים ביותר בקטגוריה, אם לא היפה ביותר. בהשוואה לפרילנדר, מדובר גם ברכב שצמח משמעותית במידות עם אורך של 4.59 מטר, ובסיס גלגלים של 274 ס"מ האמורים להציע תא נוסעים מרווח יחסית ל-7 נוסעים. נפח תא המטען בניצול 5 מושבים נדיב ועומד על 829 ליטר, ומרווח גחון של 21.2 ס"מ, מבטיח שמדובר בדגם שלא יאכזב את חובבי השטח.
היצע המנועים יכלול את מנוע הבנזין 2.0 ליטר טורבו המוכר מדגמים נוספים של החברה, המפיק 240 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 9 הילוכים, וכן את מנוע הטורבו דיזל שיוצע בהספקים של 150 ו- 190 כ"ס בשילוב לתיבת הילוכים ידנית עם 6 הילוכים או אוטומטית עם 9 הילוכים. גרסת הדיזל החזקה, תספק אגב גם צריכת דלק מרשימה של של 17.8 ק"מ לליטר בממוצע. ההנעה כמיטב המסורת, תהיה כפולה, אך בהמשך תוצג גם גרסת הנעה קדמית.
בתוך תא הנוסעים מבטיחים בלנד רובר תא נוסעים יוקרתי ואיכותי במיוחד כיאה לדגמי החברה. אבזור הרכב יכלול בין השאר: מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע "8, דיפוני עור ושלל מערכות בטיחות מתקדמות כולל מערכת בלימה אוטומטית הפעילה עד מהירות 80 קמ"ש.
לנד רובר דיסקברי ספורט ייחשף רשמית בתערוכת פאריס שתתקיים בחודש הבא.


לנד רובר דיסקברי ספורט

לנד רובר דיסקברי ספורט