לנד רובר דיסקברי 4S

יבואנית לנד רובר , מתחילה בשיווק גרסת בסיס חדשה לדיסקברי , המצוידת במנוע 3.0 ליטר ומחיר החל מ- 429,000 ש"ח. ברת המזרח , יבואנית לנד רובר , תחל לשווק בימים הקרובים גרסה חדשה ומוזלת של הדיסקברי 4 ברמת גימור S . בדומה לדגמי הדיסקברי 4 המוכרים , יצויד גם הדגם החדש במנוע הטורבו דיזל בנפח…

ששי כהן 24 בדצמ, 2012
לנד רובר דיסקברי 4S

יבואנית לנד רובר , מתחילה בשיווק גרסת בסיס חדשה לדיסקברי , המצוידת במנוע 3.0 ליטר ומחיר החל מ- 429,000 ש"ח.

ברת המזרח , יבואנית לנד רובר , תחל לשווק בימים הקרובים גרסה חדשה ומוזלת של הדיסקברי 4 ברמת גימור S .
בדומה לדגמי הדיסקברי 4 המוכרים , יצויד גם הדגם החדש במנוע הטורבו דיזל בנפח 3.0 ליטר המפיק 210 כ"ס ומומנט של 51 קג"מ , המשודך לתיבת הילוכים אוט' עם 8 הילוכים . ברכב כלולים חמישה מקומות ישיבה במקום שבעה , מתלי אוויר ומערכת הTerrain Response אשר מתאימה את יכולות הרכב בהתאם לתנאי השטח. בסעיף האבזור , מפנים מושבי העור המפנקים את מקומם לטובת מושבי בד .
לדברי רמי וקסמן, סמנכ"ל שיווק ומכירות חברת המזרח: "בנינו גרסת כניסה שמשמרת את היתרונות והערכים הייחודיים של דיסקברי, הכוללים את מערכת הבקרה עטורת הפרסים, המתאימה את ביצועי הרכב בהתאם לשטח וכן את מתלי האוויר המגהצים את הכביש, שבזכותם הפך לנד רובר ל"מוביל שוק" בתחום שיכוך זעזועים. הרכב מצויד במנוע בנפח 3 ליטר דיזל המפיק 210 כוחות סוס וישווק במחיר התחלתי של 429,000 ₪. המחיר החדש נקבע מתוך רצון לתת מענה לקהל הולך וגדל, המבקשים להצטרף לשורות לקוחותינו ולנהוג על רכב הכביש שטח הטוב בעולם".
מחיר לנד רובר דיסקברי 4 S נקבע על 429,000 ש"ח.