לקסוס NX נחשפה רשמית

עם לקסוס NX, נכנסת החברה לראשונה לקטגוריית הקרובאוברים הקומפקטיים היוקרתיים. הדגם יוצע בגרסאות בנזין והייבריד ויגיע לארץ עוד השנה.

ששי כהן 12 באפר, 2014

חברת לקסוס תחשוף בשבוע הבא בתערוכת בייג'ינג את דגם ה- NX שמהווה את גרסת היצור של דגמי הקונספט LF-NX שהוצגו בשנה שעברה. עם ה- NX החדש, מצטרפת לראשונה לקסוס לסגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים היוקרתיים ועימו אמורה להתחרות בין השאר במרצדס GLK . לדברי לקסוס, עם הדגם החדש הם מצפים להגיע לקהל לקוחות חדש הכולל בעיקרו לקוחות צעירים, עירוניים ומבוססים.
לצד עיצוב ספורטיבי הכולל מבנה קרבי עם בתי גלגלים מודגשים, חישוקי "18 ועוד, יוצע הדגם בשלוש גרסאות: NX200 המצויד במנוע 2 ליטר, NX200 טורבו- מנוע הטורבו הראשון מסוגו בלקסוס, ודגם ה- NX300h המצויד במערכת הנעה היברידית. שלושת הדגמים יוצעו עם הנעה קדמית או עם אופציה להנעה כפולה וישודכו לתיבת הילוכים אוטומטית.

לקסוס NX

לקסוס NX


ה-NX מכיל מגוון רחב של טכנולוגיות חדשות, בהן, לראשונה בלקסוס, משטח טעינה המאפשר טעינה אלחוטית של טלפונים ניידים, הדור החדש של ממשק ה-Remote Touch אשר מתופעל באמצעות משטח מגע ושולט על המסך המרכזי, מערך מצלמות היקפיות, תצוגה של לחץ הטורבו וכוח ה- G על גבי מסך במרכז לוח השעונים, תצוגה עילית על גבי השמשה (HUD), ניטור שטחים מתים והתראת תנועה חוצה מאחור.
לקסוס NX תיחשף רשמית בסין ב- 20 באפריל 2014. מיבואנית לקסוס נמסר שהמכונית תגיע לארץ לקראת סוף השנה בדגמי ה- NX200 טורבו וה- NX300h. דגם ה- NX200 בעל המנוע האטמוספרי לא יגיע לארץ עקב היעדר תקינה אירופאית.


לקסוס NX

לקסוס NX