לקראת שיווק: סקודה ראפיד ספייסבק

סקודה ראפיד ספייסבק, גרסת ההאצ'בק סטיישן של הראפיד, תשווק בארץ עם מנוע טורבו בהספק של 120 כ"ס, תיבה אוטומטית ואבזור עשיר. המחיר צפוי להיות דומה לדגם הסדאן.

ששי כהן 31 ביול, 2014
סקודה ראפיד ספייסבאק ( wheel )

פחות משנה וחצי לאחר שהלך שיווק סקודה ראפיד בישראל, עם חדירה רחבה לציי הרכב ומכירות נאות בהתאם, תתרחב בקרוב משפחת הראפיד עם התחלת שיווקה של הראפיד ספייסבק, שדגמים ראשונים שלה כבר נחתו בארץ לצורך תקינה.
הראפיד ספייסבק בעלת עיצוב חריג וייחודי גם יחד, המציע במבט ראשון דגם סטיישן, אך במבט שני נראית יותר כמו האצ'בק 5 דלתות מגודלת. התוצאה על כל פנים שמרנית למדי ולא מתאמצת לסובב ראשים. עם 4.3 מטר באורך, 1.7 מטר ברוחב ו-1.5 מטר בגובה, מדובר במכונית גדולה למדי, למרות שהיא מעט קצרה מדגם הסדאן. נפח תא המטען נדיב למדי עם 415 ליטר וצומח עד 1,380 ליטר עם קיפול המושבים האחוריים.
הראפיד ספייסבק תשווק בארץ ברמת גימור אחת וגבוהה הכוללת : 6 כריות אוויר, אבזור חשמלי מלא, מזגן עם בקרת אקלים, מערכת שמע מקורית נשלטת מההגה, גג זכוכית פנורמי, מחשב דרך וחישוקי "16 קלים וספורטיביים.
המכונית תשווק בארץ עם מנוע טורבו TSI בנפח 1.4 ליטר המפיק 122 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים, ותציע תצרוכת דלק של 17.2 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן.
מחיר הרכב עדיין לא פורסם אך צפוי להיות דומה לגרסת הסדאן וצפוי לדעתנו לנוע סביב 115 אלף שקל.


סקודה ראפיד ספייסבאק ( wheel )

סקודה ראפיד ספייסבאק ( wheel )