מאזדה ישראל מנערת אבק ומגייסת את ה"סטיג" לפרסומת ישראלית

מאזדה משעממת? פשוטה? לא מאובזרת? מאזדה ישראל נלחמת בתפיסות המוקדמות ביחס למותג מאזדה בקרב הציבור, ומשיקה קמפיין פרסומי חדש בהשתתפות בן קולינס, ה"סטיג" לשעבר מהתוכנית Top gear.

ששי כהן 01 בנוב, 2016
מאזדה 3

חברת דלק מוטורס, יבואנית מאזדה, ממשיכה באסטרטגיה החדשה הנלחמת בבריחת הלקוחות לעבר שלל רכבי הפנאי שמחזיקים כיום כרבע מסך המכירות בישראל, ולאחר שהודיעה על שינוי משמעותי במערך דגמי המאזדה 3 המיובאים לישראל בקיץ האחרון, עם הפיכת מנוע ה- 2.0L SKYACTIV למנוע הסטנדרטי בדגם, שיפור ניכר של האבזור והפחתת מחיר נאה, יוצאת מאזדה למהלך השני בניעור האבק מהתדמית המיושנת משהו של המותג, כפי שנתפסת בציבור הישראלי, עם קמפיין פרסומי חדש שנועד לחשוף את יתרונות המותג (עיצוב, הנאה מנהיגה, אבזור ובטיחות).




לשם כך גייסה דלק מוטורס את אחד מנהגי מבחני הדרכים המפורסמים בעולם, בן קולינס, ה"סטיג", לשעבר נהג המרוץ של תכנית הרכב המצליחה בעולם Top gear ונהג הפעלולים של סדרת סרטי ג'יימס בונד, המככב בפרסומת ישראלית שצולמה בקייב ומדגישה את יכולותיהם הספורטיביים של הדגמים, לצד הבטיחות המתקדמת שמציעים כיום מרבית הדגמים כסטנדרט. הקמפיין יתמקד בעיקרו בפלטפורמות הדיגיטליות והוא עושה שימוש בטוקבקים אמתיים, הנוגעים למותג, ומתמודד איתם באמצעות בן קולינס, הוא הסטיג. באתר ייעודי יוצגו שורה של סרטונים אשר צולמו בהשראת תוכנית הרכב "Top gear", לרבות סדרת מבחנים, שבהם מתמודד קולינס עם אתגרי נהיגה יוצאי דופן, הממחישים את יכולותיהם של דגמי המותג.

לדברי יוגב וייס, מנהל תקשורת שיווקית בדלק מוטורס, יבואנית מאזדה לישראל: "החלטנו לשים את הקלפים על השולחן, לבצע מחקר מעמיק על מותג מאזדה בישראל ולהתמודד באומץ עם הפער התפיסתי שקיים אודות המותג, בין דגמי העבר לבין הדגמים המשווקים היום. לכן, לא היססנו לעשות שימוש בטוקבקים אמתיים הנוגעים למותג. ולכן, לא היססנו כאשר החלטנו ליצור שיתוף פעולה, עם בן קולינס, הסטיג, מנהגי המבחן המפורסמים בעולם. הקמפיין הוא צעד ראשון בסדרה של מהלכים, שניזום בשנה הבאה, ובכולם אנחנו מבטיחים להסעיר ולרגש את הנהגים והנוסעים, בדיוק כמו שעושים דגמי מאזדה השונים"