מאזדה 2 החדשה נחשפת לראשונה

מאזדה 2 החדשה זוכה לעיצוב חדש ואטרקטיבי למראה, תא נוסעים מאובזר ואיכותי משמעותית מקודמו ומנועי 1.5 ליטר חדשים וחסכוניים. אצלנו בתחילת השנה הבאה.

ששי כהן 18 ביול, 2014
מאזדה 2 החדשה

7 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי של מאזדה 2, חושפת היום מאזדה פרטים ראשונים על הדור הרביעי של מכונית הסופר מיני הפופולרית של החברה. ה- 2 החדשה מאמצת את שפת העיצוב הנוכחית של החברה, אותה ראינו כבר ב- 3 וב-6 החדשות והתוצאה לפחות לפי התמונות מעוצבת ונחשקת. ה- 2 החדשה גם תהיה גדולה משמעותית במידות מקודמתה עם 4.07 מטר באורך ( 12+ ס"מ ), 1.73 מטר ברוחב ( 4+ ס"מ ) ובסיס גלגלים של 258 ס"מ ( 9.5+ ס"מ), לצד הפחתה של 2.5 ס"מ בגובה המכונית ל- 1.45 מטר לטובת התנהגות כביש וצריכת דלק טובים יותר. נפח תא המטען צמח גם הוא, אולם לעת עתה, מאזדה לא מפרסמת את נפחו.


שינוי מבורך רושמת מאזדה 2 החדשה בעיצוב תא הנוסעים שקפץ ליגה ונראה מאוד איכותי ונעים לשהיה. העיצוב ספורטיבי בסגנון מאזדה 3 החדשה וכך גם מערכת המולטימדיה נראה שנלקחה ישירות מהאחות הגדולה. במאזדה מבטיחים גם אבזור בטיחותי מתקדם לצד שדרוג אבזור הנוחות, אך נצטרך לחכות למפרט הישראלי כדי לדעת מה יגיע לארץ.

מאזדה 2 החדשה

מאזדה 2 החדשה


מתחת למכסה המנוע, תוצע ה- 2 החדשה עם מנוע דיזל 1.5 ליטר חסכוני במיוחד, שלצערנו ישאר ככל הנראה לשכנינו באירופה. לארץ עשוי להגיע דגם ה- 1.5 ליטר החדש מסדרת ה-' סקיי אקטיב ' , כנראה בהספק של 100 כ"ס ושידוך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה, המחליפה את תיבת ה- 4 הילוכים המיושנת של הדור הנוכחי.
מאזדה 2 החדשה תיחשף רשמית בתערוכת פאריס באוקטובר ועתישה להגיע לארץ בתחילת 2015.מאז החל שיווק מאזדה 2 ( הידועה גם כמאזדה דמיו ) בעולם בשנת 1996, נמכרו יותר מ- 2.4 מיליון מכוניות בעולם.