מאזדה 3 מאמצת את מנוע ה-2.0 ליטר כדגם המרכזי בישראל

בניסיון למנוע את בריחת הלקוחות לשוק הג'יפונים, מחליפה מאזדה 3 המצוידת במנוע 2.0 ליטר את גרסת ה- 1.5 ליטר כדגם הסטנדרטי בארץ, ונהנית מתוספת אבזור רב לצד הפחתת מחיר !

ששי כהן 20 ביול, 2016
מאזדה 3 ספורט

שינויים דרמטים בשיווק מאזדה 3 בישראל: חברת דלק מוטורס היבואנית, מודיעה הבוקר על אימוץ גרסת ה- 2.0 ליטר של ה- 3 כדגם המרכזי בישראל במקום גרסת ה- 1.5 ליטר ששווקה עד כה, לצד שדרוג נרחב של אבזור הרכב, ועדכון מחירון דגמי ה-3 הכולל הפחתת מחירי מרבית הדגמים. עם השינוי הנ"ל מקווים בחברה לצמצם את הפגיעה בביקוש לקטגוריית המשפחתיות, עקב הנהירה המאסיבית של הלקוחות הפוטנציאלים לשוק הג'יפונים הפורח.

במסגרת השינויים, תוצע מעתה מאזדה 3 עם מנוע ה- 2.0 ליטר מסדרת ה-SKYACTIV החסכונית, המפיק 165 כ"ס ( במקום 120 כ"ס בדגם ה- 1.5 ליטר ), ומבטיח נתוני ביצועים מרשימים עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-8.9 שניות ותצרוכת דלק של 17.5 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן,
הדגם ישווק ב-3 רמות גימור, כאשר האבזור הבסיסי ( כולל של דגמי הליסינג ) שודרג משמעותית וכולל כבר ברמת הגימור הבסיסית שנקראת מעתה " Sport" : פנסי יום מסוג LED ופנסי קסנון בחזית הרכב, חישוקי סגסוגת קלה 18” וגימורי כרום בצדדיו, תאורת LED בפנסים האחוריים,חיישני אורות וגשם, המצטרפים לאבזור המוכר של גרסת הבסיס הכולל את מערכת המולטימדיה המקורית MZD CONNECT, הכוללת מסך מגע 7”, ממשק הפעלה מלא בעברית, ובקר פיקוד ראשי בקונסולה המרכזית, בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, כפתור התנעה, קיפול מראות חשמלי ומראה פנימית עם עמעום אוטומטי ועוד. להעצמת חוויה הנהיגה, מצויד הרכב גם בפקדי העברת הילוכים מגלגל ההגה. בסעיף הבטיחות נרשם שדרוג חשוב נוסף כאשר לצידה של מערכת הבלימה האוטונומית המוכרת, נוספו כסטנדרט מעתה גם מערכת להתראת סטייה מנתיב, חיישן אורות גבוהים ופנסי קסנון עוקבי פניה.מאזדה 3 פרימיום מאזדה 3 פרימיום
רמת הגימור האמצעית Comfort כוללת בנוסף: לוח שעונים משודרג הכולל מד סל"ד גדול במרכזו, תצוגה עילית של נתוני דרך על השמשה הקדמי וגימורי כרום, תאורה ותאים נוספים בתא הנוסעים. רמת הגימור הבכירה Premium, המחליפה את דגם הספיריט שהיה הבכיר בהיצע עד כה, כוללת בנוסף: מושב נהג חשמלי, ריפודי עור בצבע לבן או שחור לבחירה עם תפירה כפולה, גג שמש חשמלי וכניסה לרכב ללא מפתח. בחברה מעריכים שהדגם הבכיר יהווה חלופה מעניינת וזולה יותר למשפחתיות יוקרתיות.
בדלק מוטורס מצהירים שכל רמות הגימור יוצעו בגרסאות סדאן או האצ'בק במחיר זהה, כאשר לצידו של מנוע ה-2.0 ליטר, תמשיך החברה בתקופה הקרובה לשווק גם את מנוע ה-1.5 ליטר שיזכה לשדרוג באבזור, אך בשל מחיר זהה לחלוטין לדגם ה-2.0 ליטר, ספק שהלקוחות יבחרו בו. לדברי יוגב וייס, מנהל התקשורת השיווקית בדלק מוטורס "מעטים הרכבים המשפחתיים אשר מסוגלים לבלום את מעבר הלקוחות לרכבי פנאי קומפקטיים, המאזדה3 היא בדיוק רכב משפחתי כזה".
דגמים ומחירים
מאזדה 3 2.0 ליטר ספורט :130,000 ש"ח
מאזדה 3 2.0 ליטר קומפורט :133,000 ש"ח
מאזדה 3 2.0 ליטר פרימיום :141,000 ש"ח
מאזדה 3 1.5 ליטר קומפורט :130,000 ש"ח