מאזדה CX-5 ו- 6 מחודשות ל- 2015

מאזדה חושפת בארה"ב מתיחות פנים לרכב הפנאי CX-5 ולמכונית המנהלים מאזדה 6 שזוכים לשדרוג משמעותי של תא הנוסעים, לצד עדכונים קלים בהופעה החיצונית.

ששי כהן 20 בנוב, 2014
מאזדה CX-5 2015

מאזדה ממשיכה בהצגת דגמים חדשים בתערוכת לוס אנג'לס ולצד מאזדה CX-3 החדש, חושפת החברה מתיחת פנים לדגמי ה- 6 וה- CX-5, הבאים בעיקר לטפל בנקודות התורפה של הדגמים הקיימים, וכוללים בעיקרם שדרוג ניכר של תא הנוסעים והאבזור.


במסגרת מתיחת הפנים, זוכה מאזדה CX-5 החדשה ל- 2015 לחזית בעיצוב חדש המיישרת קו עם דגמי החברה החדשים. שאר העדכונים קלילים יותר וכוללים יחידות תאורה אחוריות בעיצוב חדש, וחישוקי גלגלים בעיצוב חדש וספורטיבי יותר. בתוך תא הנוסעים, שומרת ה- CX-5 אמנם על קווי העיצוב המוכרים של הדגם היוצא, אך משדרגת אותם בחומרים באיכות גבוהה יותר, ושדרוג האבזור כולל מערכת המולטימדיה מהדור החדש של החברה ' MZD CONNECT ', תוספת של בלם יד חשמלי, שינויים קוסמטים, ריפודי מושבים בעיצוב חדש והבטחה לתא נוסעים שקט יותר מבעבר. היצע המנועים לעת עתה, נותר ללא שינוי מהותי.

מאזדה 6 2015

מאזדה 6 2015


מאזדה 6 שנחשפה רק לפני כשנתיים, זוכה גם היא לעדכונים קלים בהופעה החיצונית, אך מנגד, גם לשדרוג משמעותי של תא הנוסעים בדגם המחודש, עם מראה כמעט חדש לסביבת הנהג, שדרוג ניכר של איכות החומרים, המקנה לרכב תא נוסעים יוקרתי יותר, הבטחה לשיפור הבידוד מרעשי חוץ ותוספת של אבזור שבראשו מערכת ה- ' MZD CONNECT 'הכוללת מסך "7 השולט על מספר מערכות הרכב. מתחת למכסה המנוע לא נרשמים עדכונים מהותיים, ואותן יחידות כח מוכרות ימשיכו להגיע גם בדגם המחודש.
מאזדה 6 2015

מאזדה 6 2015


בהיבט הבטיחותי, צמד הדגמים החדשים יזכו לשלל מערכות בטיחות מתקדמות שיוצעו כאופציה וכוללות בין השאר: מערכת בלימה אוטומטית בנסיעה עירונית, מערכת התראה על סטיה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.
מאזדה CX5 החדשה ומאזדה 6 החדשה יגיעו לארץ במהלך 2015.