מאזדה CX5 רושמת מיליון יחידות מאז החל השיווק

פחות משלוש וחצי שנים מאז החל שיווק מאזדה CX5, רושמת מכונית הפנאי של החברה הישג עם ייצור המכונית המיליון בחודש החולף.

ששי כהן 29 במאי, 2015
מאזדה CX5 החדשה 2015

ציון דרך למאזדה CX5. פחות מ-3 וחצי שנים לאחר שירדו לראשונה מפס הייצור דגמי מכונית הפנאי הקומפקטית של מאזדה, רושמת החברה הישג מרשים עם ייצור המכונית המיליון בסוף חודש אפריל 2015. במאזדה מדווחים שמדובר בדגם מצליח מאוד של החברה, ורק מאזדה 3 מבין כל דגמי החברה, הצליחה להגיע למיליון יחידות בזמן קצר יותר. כחלק מהתרחבות הייצור של הדגם, מיוצרת כיום מאזדה 5 לא רק ביפן ( משם מגיע אלינו הדגם ), אלא גם בסין, רוסיה, מלזיה ווייטנאם.



מאזדה CX5 הינה המכונית הראשונה של החברה, שזכתה לשפת העיצוב הנוכחית KODO ( שמסמלת נשמה בתנועה לדברי מאזדה ) וגם היתה לדגם הראשון שצויד ביחידת הכח החדשה מסדרת ה- SKYACTIV החסכונית. מאז השקתו זכה הדגם ליותר מ-60 פרסים שונים ברחבי העולם, כולל מכונית השנה ביפן ב- 2012-2013. לדברי החברה, מדובר גם בדגם הכי נמכר של החברה במספר גדול של מדינות באירופה, כולל אף בגרמניה.
כחלק מהרצון לשמור על מכירות גבוהות של הדגם, הוצגה לפני מספר חודשים מתיחת פנים לדגם שאמורה להגיע לארץ בקרוב. במסגרת מתיחת הפנים, זוכה מאזדה CX-5 החדשה ל- 2015 לחזית בעיצוב חדש המיישרת קו עם דגמי החברה החדשים. שאר העדכונים קלילים יותר וכוללים יחידות תאורה אחוריות בעיצוב חדש, וחישוקי גלגלים בעיצוב חדש וספורטיבי יותר. בתוך תא הנוסעים, שומרת ה- CX-5 אמנם על קווי העיצוב המוכרים של הדגם היוצא, אך משדרגת אותם בחומרים באיכות גבוהה יותר, ושדרוג האבזור כולל מערכת המולטימדיה מהדור החדש של החברה ' MZD CONNECT ', תוספת של בלם יד חשמלי, שינויים קוסמטים, ריפודי מושבים בעיצוב חדש והבטחה לתא נוסעים שקט יותר מבעבר.
בארץ זוכה מאזדה CX5 למכירות גבוהות במיוחד ואף נחשבת לאחד משלושת רכבי הפנאי הנמכרים ביותר בשנים האחרונות. בארבעת החודשים הראשונים של 2015 עלו לכביש כ- 1,442 מדגמי ה- CX5 המציבים אותה כדגם השלישי הנמכר ביותר של החברה בארץ אחרי מאזדה 2 ו-3.