מארה"ב באהבה: אופנועי אינדיאן הושקו בישראל

ד.ל.ב מוטוספורט מרחיבה את היצע מותגי הדו-גלגלי שלה עם השקת אופנועי אינדיאן מארה"ב. בשלב הראשון ישווקו צמד דגמי קאסטום מרהיבים במחיר החל מ-85,900 שקל.

ששי כהן 20 ביול, 2017
אופנוע אינדיאן בישראל

חברת ד.ל.ב מוטוספורט, מקבוצת לובינסקי, השיקה הערב בנמל אשדוד את מותג האופנועים אינדיאן מארה"ב, עם צמד דגמים בתחילת הדרך, הבטחה להציע את מגוון דגמי החברה בעתיד ואופציה לאחריות ייחודית עד 5 שנים בשוק האופנועים. בהשקת המותג בנמל אשדוד, השתתפו בכירי החברה, לרבות דורי מנור, בעלי יבואנית הרכב לובינסקי , דני שביט מנכ"ל החברה, נעמן זהר, מנהל תחום דו-גלגלי ב- ד.ל.ב מוטוספורט, משה ראובני מנכ"ל דלב מוטוספורט ואחרים. את פעילות מותג אינדיאן בארץ ינהל זיו אופנהיים.



דורי מנור יו"ר קבוצת לובינסקי, מוציא את האינדיאן הראשון בישראל מהמכולה בנמל דורי מנור, בעלי יבואנית הרכב לובינסקי , מוציא מהמכולה את האינדיאן הראשון בישראל ביבוא רשמי !
מותג האופנועים אינדיאן החל את דרכו עוד בשנת 1897 כיצרן של אופניים והחל משנת 1901 החל לייצר גם אופנועים, המתחרים ראש בראש לאורך השנים עם דגמי הרלי דיווידסון. לארץ הגיעו עד כה האופנועים במסגרת היבוא האישי, כשמרבית הכלים הינם מדגמי אספנות.
בשלב הראשון תפתח החברה סניף ראשי בת"א (ברחוב שוקן) וכן סניף נוסף במתחם לובינסקי שבמעוין שורק (ראשל"צ) כאשר בהמשך הדרך יפתחו 2 סניפים נוספים עבור תושבי הצפון והדרום. בחברה מצהירים שלצד העיצוב המהפנט ומסובב הראשים של אופנועי הקאסטום החדשים, מדובר גם באופנועי פרימיום איכותיים המצויידים באחריות מלאה של שנתיים, עם אופציה לרכישת אחריות מורחבת עד 5 שנים.
צמד אופנועי אינדיאן הראשונים בישראל צמד אופנועי אינדיאן הראשונים בישראל
היצע דגמי אינדיאן 2017 בישראל בתחילת הדרך:
אינדיאן סקאוט סיקסטי: דגם הכניסה לשוק הישראלי, המשתייך למשפחת ה'מידסייז', המצויד במנוע V טווין מקורר נוזל בנפח 1.000 סמ"ק, המפיק 78 כ"ס ו-9 קג"מ ב-5,800 סל"ד וגיר 5 הילוכים. גובה המושב  64.3 ס"מ, נפח מיכל הדלק כ-12.5 ליטר והמשקל הרטוב של הכלי עומד על 252 ק"ג. הדגם ישווק בצבע שחור או אדום אינדיאן ומחירו נקבע על 85,900 שקל, מחיר הנמוך ביחס למתחרה הראשי שלו בארץ.
אינדיאן סקאוט סיקסטי אינדיאן סקאוט סיקסטי
אינדיאן סקאוט: הדגם השני שישווק בתחילת הדרך הוא האינדיאן סקאוט שממוצב גבוה יותר במשפחת ה'מידסייז' ונחשב לאחד האייקונים הבולטים במותג, עם שורשים עוד מימי ראשית ימי האינדיאן. הדגם ישווק בארץ בשלל אפשרויות גימור והתאמה אישית, כולל צביעת "טו-טון" מרהיבה ביופיה, ומצויד במנוע V טווין בנפח 1,133 סמ"ק, המפיק 95 כ"ס ו- 9.9 קג"מ ב-5,900 סל"ד וגיר 6 הילוכים.  גובה המושב 63.5 ס"מ, נפח מיכל הדלק כ-12.5 ליטר והמשקל הרטוב של הכלי עומד על 254 ק"ג. מחיר הדגם נקבע על 103,900 שקל.
אינדיאן סקאוט אינדיאן סקאוט
בהמשך הדרך יגיעו גם דגמי הקרוזר- צ'יף קלאסיק, וצ'יף דארק הורס, דגמי טורינג ועוד. צפי המכירות של אופנועי אינדיאן מוערך בכ-100 כלים בשנת שיווק מלאה.
אנחנו כאן ב- WHEEL מאחלים להם בהצלחה מכל הלב. 



עוד מדו גלגלי