מבצעי רכב חדש לקיץ

קיץ של מבצעים: מבצע מאזדה חוזר, קיה תקיים אירוע מכירות וכך גם טויוטה, אלפא, הונדה ,סוזוקי, BMW וולוו ואחרות במבצעי רכב לקיץ.

ששי כהן 28 ביונ, 2014
מבצע הונדה

שוק הרכב החדש שובר שיאים של כל הזמנים והתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן עולה בעקביות. בחודש הקרוב צפויים שלל מבצעי רכב חדשים שאמורים להביא אתכם לאולמות התצוגה בעיצומה של עונת הנסיעות לחו"ל, שנחשבת מעט פחות חזקה במכירות.
מאזדה
כך למשל, חצי שנה לאחר ששברה את מסורת ההתעלמות ממבצעי הרכב ללקוחות פרטיים, תצא דלק מוטורס יבואנית מאזדה במסצע נוסף לכולם, בו מבטיחה החברה הנחות שונות, חבילות אבזור במתנה, תנאי טרייד-אין מועדפים ומימון אטרקטיבי לרוכשי אחד מדגמי החברה. המבצע יתקיים בשבוע מכירות שיחל ב- 4 ביולי וימשך עד ה- 11 ביולי 2014.


טויוטה
יבואנית טויוטה החלה השבוע במבצע לדגמים ההיברידים שלה, שמוצעים בהנחות שונות לצד תנאי מימון אטרקטיביים ללא ריבית ואפשרויות טרייד-אין שונות. המבצע יתקיים עד תאריך ה- 6/7/14.

מעוניינים ביעוץ חינם על מבצעי רכב שונים, או קבלת הצעות מאוד אטרקטיביות לדגמי יד ראשונה 0 ק"מ במחיר תחרותי? שלחו מייל עם שם וטלפון ל- [email protected] ונשמח לחזור אליכם בהקדם.

הונדה
יבואנית הונדה מציעה כעת את דגמי הסיוויק המשפחתית במבצע הכולל חופשה זוגית במתנה למגוון יעדים באירופה לכל רוכש. החופשה למבחר יעדים באירופה וכולל מגוון חבילות כמו טיסה+ מלון או טוס וסע בשיתוף חברת התיירות גוליבר.
ב.מ.וו
יבואנית BMW מעניקה כעת חבילת עיצוב " M SPORT " במתנה לרוכשי ב.מ.וו סדרה 1 וסדרה 3. מהדורה זו כוללת חבילת עיצוב חיצונית אווירודינאמית הכוללת פגושים וחצאיות צד בעיצוב ספורטיבי, מתלי M ספורט , מושבי M ספורט , מצב נהיגה Sport+ , הגה M ספורט מצופה עור , חישוקי סגסוגת קלה M Star Spoke Style 225/45 R17 ועוד. שווי החבילה : 20,000 ש"ח.
וולוו
יבואנית וולוו מציעה כעת את דגם ה- V40 קרוס קאונטרי עם חבילת אבזור בשווי 20,000 ש"ח במתנה. מחיר הרכב : החל מ- 192,900 ש"ח.
קיה
יבואנית קיה תערוך שלושה ימי מכירות מיוחדים בהם יוצעו שלל דגמי החברה בהנחות מפתיעות לדברי היבואן. האירוע יתקיים בין התאריכים 9-11 ביולי 2014.
סוזוקי
סוזוקי חוגגת 30 שנות שיווק בישראל ומזמינה אתכם לקבל דווקא מתנות. בתפריט : ביטוח חובה ומקיף, מערכת מולטימדיה, חבילות מיגון, טרייד-אין אטרקטיבי ומחירים מוזלים כמו סוזוקי אלטו החל מ- 51,900 ש"ח, וסוזוקי SX4 האצ'בק החל מ- 99,900 ש"ח. המבצע בתוקף עד ה- 30/6 והמתנות יוענקו בהתאם לדגם הנבחר.
אופל
יבואנית אופל מציעה כעת את אופל מוקה בתנאי טרייד-אין " מטורפים " לדברי היבואן, וכן את דגם האסטרה GTC הספורטיבי עם חבילת אבזור עשירה במחיר של 140 אלף שקל במקום 162 אלף שקל מחיר המחירון.
שברולט
יבואנית שברולט מציעה כעת את כל הדגמים למעט דגמי הספארק, טראוורס ואימפלה בתנאי מימון של 100% ב- 60 תשלומים ללא ריבית והצמדה.

מעוניינים ביעוץ חינם על מבצעי רכב שונים, או קבלת הצעות מאוד אטרקטיביות לדגמי יד ראשונה 0 ק"מ במחיר תחרותי? שלחו מייל עם שם וטלפון ל- [email protected] ונשמח לחזור אליכם בהקדם.