מבצע "אופל סטוץ" לסוף שנה

יבואנית אופל במבצע חדש לסוף שנה, מציעה לכם "סטוץ" עם רכב אחר עד שתקבלו את האופל 2017 החדשה שלכם במחירי 2016. שווה את הכסף?

ששי כהן 15 בנוב, 2016
אופל אסטרה החדשה

אופל ישראל יוצאת במבצע ייחודי לקראת מבצעי סוף השנה של החברה, בו מציעה החברה את דגמי 2017 במחיר של דגמי 2016 (נתון המבשר ככל הנראה על עליית מחירים בתחילת השנה), יחד עם אופציה ייחודית בענף לקבל רכב חלופי עד שרכבך החדש יגיע, או לפי הפרסומים שלהם, לצאת לסטוץ עם אופל אחרת, עד שיגיע רכב חלומותיכם. האם מדובר במבצע שווה?




אז ככה, טריק שיווקי ידוע בענף הרכב נוגע למבצעי סוף השנה, בהם כמעט על בסיס קבוע יוצאים שלל יבואנים מדי סוף שנה, במבצע המציע לכם לרכוש את דגמי השנה החדשה במחירי השנה הנוכחית. בכך מציעים לכם לכאורה הטבה שעשויה להיות שווה אלפי שקלים,אך יחד עם זאת, ישנו סיכוי לא קטן שבתחילת השנה המחירים לא יעלו בסופו של דבר. אך אם מדובר גם על מחיר מבצע על מחירי המחירון של דגמי 2016 + קבלת הרכב ב-2017, אז סביר להניח שמדובר בעסקה לא רעה כלל. יחד עם זאת, באופל (כמו מרבית יבואני הרכב) יוצאים מדי מספר חודשים במבצע כזה או אחר, המגלם לעיתים הנחות נאות ממחיר המחירון, כך שאם הם לא מציעים כעת את הדגמים גם בהנחה מסוימת, קרוב לוודאי שאת דגמי 2017 תוכלו לרכוש בעוד מספר חודשים במחיר טוב אף יותר.