מבצע מאזדה CX-5 לפסח. שווה את הכסף?

יבואנית מאזדה מבטיחה חגיגה מיוחדת רק בחול המועד על מגוון דגמי מאזדה. יצאנו לבדוק מה יש להם להציע

ששי כהן 06 באפר, 2015
מאזדה CX-5

חברת דלק מוטורס, יבואנית מאזדה, החלה בימים האחרונים במסע פרסום נרחב, בו היא מזמינה לקוחות פוטנציאלים לאולמות התצוגה לחגיגה מיוחדת רק בחול המועד על מגוון דגמי מאזדה. יצאנו לבדוק האם מתחבאת כאן עסקה אטרקטיבית עם התמקדות ברכב הפנאי הפופולרי מאזדה CX-5 המשתייך לקטגוריית הג'יפונים המבוקשת.



מאז שהטילה קיה את הפצצה האחרונה לשוק רכבי הפנאי עם הדגם המוזל של הספורטאז' ב- 135 אלף שקל, הדגם אמנם צמח לראשות טבלת מכירות הג'יפונים בארץ, תוך כדי שהוא עוקף את מיצובישי אאוטלנדר ומאזדה CX-5, אולם למרות הצלחתו, המתחרים לא ממהרים להוריד מחירים. לכן, חשבנו שאולי המבצע הנוכחי של מאזדה, יביא איתו בשורות מעניינות. אז מה יש להם להציע?
מחיר המחירון של מאזדה CX-5 עומד כיום על 166,500 ש"ח לדגם ה-2.0 ליטר הבסיסי ברמת הגימור 'Executive'. בהצעת המחיר המיוחדת שקיבלנו לחג הפסח, הובטחה לנו במתנה מערכת מיגון הכוללת: קודנית+ עלוקה+ כספת+ הרמת חלונות בשווי 2,634 ש"ח + חיישני רוורס בשווי 1,317 ש"ח. סה"כ הטבות: 3,951 ש"ח. בנוסף, הוצע לנו מימון של 100,000 ש"ח ל-3 שנים ללא ריבית.
בקשה לוויתור על המימון ותשלום במזומן, גררה הנחה קלילה של 2,000 ש"ח ממחיר המחירון.
בקיצור, ה-"חגיגה מיוחדת רק בחול המועד " שמבטיח היבואן לא נראית לנו אטרקטיבית כשמדובר בדגם ה- CX5, ויש לנו את הרושם שגם שיגמר החג יוצעו הטבות מהסוג הנ"ל. יחד עם זאת, חשוב לנו להבהיר שדגמנו רק את מחיר ה- CX-5 וייתכן שבדגמים אחרים מעניק היבואן הנחות שונות. שווה את הכסף? תחליטו אתם.