מבצע MG350 הכל כלול

יבואנית MG יוצאת במבצע חדש "Safe and easy" לרוכשי ה- MG350 שתוצע במסלול של 990 ש"ח לחודש כולל טיפולים, אחריות, ביטוח מלא, ואפשרות להחזיר את הרכב בסיום 3 שנים ללא קנס.

ששי כהן 20 במאי, 2015
MG350 2015

חברת קאר-איסט מקבוצת לובינסקי, יבואנית MG, יוצאת במבצע חדש לקידום מכירות דגם ה- MG350, בו מוצעת המכונית במסגרת חבילת קנייה חדשה ואטרקטיבית, הכוללת תשלום מקדמה + תשלום חודשי קבוע ל-3 שנים + תחזוקה כמעט מלאה כלולה במחיר, ואפשרות להחזיר את הרכב בסיום התקופה ללא תשלום נוסף.



במסגרת המבצע החדש העונה לשם "Safe and easy" שיחל בסוף השבוע הקרוב, תציע לובינסקי ללקוחות פרטיים עסקה הכוללת: מקדמה+ תשלום טיפולי יצרן במשך 3 שנים, ביטוח חובה ומקיף לכל התקופה, מערכת Mobileye המסייעת לבטיחות הנסיעה כסטנדרט ואחריות מלאה. רישום הרכב ברישיון יבוצע על הלקוח הפרטי ואפשרות לטרייד-אין בסוף התקופה במחיר מחירון, או לחילופין, אפשרות להחזיר את הרכב ללא תשלום נוסף.
לדוגמא: MG350 ברמת גימור קלאסיק, בעלות חודשית של 990 שקל למשך 36 חודשים ומקדמה בסך 30,000, בסוף התקופה יבחר הלקוח האם להחזיר את הרכב ללא תשלום נוסף ליבואן, לבצע טרייד אין במחיר מחירון, או להשלים את העסקה ולשמור על הרכב.
לדברי ליאור הולצמן סמנכ"ל מכירות: מצאנו שרבים דואגים מהתוצאות הבלתי צפויות של מכירת רכב בשוק המשני, את החששות הללו הפגנו בעזרת מגוון פתרונות דוגמת האפשרות להחזיר את הרכב בסוף תקופת החוזה ללא תוספת והוספנו חבילת שירות מלאה שמעניקה חוויה של 'נהג ליסינג', חף מדאגות של אחריות, מימון וטיפולים. יצרנו תפיסה חדשה של מחויבות ללקוח שמקבל מעטפת מלאה של כלל עלויות הרכב ואחזקתו ".