מה הם דגמי הטרקטורים המובילים בקרב החקלאים?

קרוב ל-800 טרקטורים נמכרים מדי שנה בישראל. ג'ון דיר עדיין נחשב למותג החזק והמוביל בקטגוריה, אך שלל יבואנים מצמצמים את כוחו בשנים האחרונות. ( מדור שיווקי )

ששי כהן 19 בינו, 2016
john deere

מדי שנה נמכרים בישראל קרוב ל-800 טרקטורים חדישים המשרתים את ציבור החקלאים ברחבי המדינה. כיום, בניגוד לעבר, עומד בפני החקלאים במדינת ישראל, היצע גדול יותר של טרקטורים המיובאים על ידי חברות רכב מובילות המתמחות בייבוא כלי רכב וציוד לחקלאי.
.

מותג הטרקטורים המוביל ביותר בישראל היה ג'ון דיר, ועל אף הירידה ההדרגתית במכירות טרקטורים תוצרת ג'ון דיר, הוא עדיין נחשב למותג החזק והמוביל בקטגוריה. בשנים האחרונות, לצד ג'ון דיר, החלו להימכר בישראל טרקטורים של חברת לנדיני ו-ניו הולנד. מותגים נוספים בקטגוריית טרקטורים למכירה כוללים את הטרקטורים של חברת קובוטה, ברנסון, סאמה  ו-דויץ.
בין דגמי הטרקטורים הנמכרים בישראל במהלך שנת 2015 נכללים הדגמים הבאים: דגם הגודלן פרם DT 90 של חברת לנדיני, דגם M9540N של חברת קובוטה, דגם ה-R5820  של חברת ברנסון, דגם EN5085  של חברת ג'ון דיר ודגמים נוספים של ג'ון דיר כגון: R6150  ו-EN5083.
דגמי סדרת ה-R8  של חברת ג'ון דיר הנחשבת ליצרנית הציוד החקלאי הגדולה ביותר בעולם, מעמידה לרשות החקלאים טרקטורים מתקדמים המשופעים במערכות מולטימדיה. דגמי ה-R8 מגיעים עם מנועים בנפח של 380 כ"ס, והם נחשבים לטרקטורים הפופולאריים ביותר בישראל בקרב ציבור החקלאים.
דגם פופולארי נוסף בישראל כולל את דגמי T4F/N/V של חברת ניו הולנד השייכת ליצרנית הרכב פיאט. הדגמים החדשים בסדרה כוללים טרקטורים עם צריכת דלק נמוכה והילוך הינע ישיר הממזער אובדן כוח של המנוע בעת העבודה. סדרה פופולארית נוספת של חברת ניו הולנד כוללת את סדרת ה-T5 המשלבת בתוכה טרקטורים רב תכליתיים המגיעים בהספק כוח של עד 115 כ"ס. בסדרה זו תוכלו למצוא טרקטורים המשלבים בין סביבת מפעיל מודרנית ומתקדמת לבין מסגרת בטיחות הכוללת גם תא מפעיל ממוזג והנעה קדמית או רגילה. הטרקטורים הרב תכליתיים המגיעים עם הספק כוח של 90-100 כ"ס, הם קטגוריית הטרקטורים הפופולארית ביותר בישראל, וזאת לצד טרקטורים בהספקי כוח גדולים יותר המיועדים למטעים וכרמים.
הירידה ההדרגתית במכירות הטרקטורים של חברת ג'ון דיר בישראל נובעת בין היתר בשל כניסת מתחרים רבים לשוק המקומי, ולנוכח העובדה שהפערים הטכנולוגיים אשר היו קיימים בעבר בין חברת ג'ון דיר לבין יצרניות אחרות הולכים ומצטמצמים. יחד עם זאת חשוב לציין שחברת ג'ון דיר על כלל דגמיה המשווקים ומיובאים לישראל ממשיכה להוביל את השוק המקומי ונחשבת למותג המוביל ביותר בקטגוריה.

הטרקטורים השונים המיובאים לישראל משווקים על ידי יבואני טרקטורים שונים שהגדולים והבולטים שבהם כוללים את החברות הבאות: ד.צ'פניק, מפרם, פלדמן, צ.ל.ע, מכשירי תנועה, אגרו-תמיר וחברות נוספות העוסקות בייבוא טרקטורים לשוק המקומי. לצד היצע הטרקטורים למכירה במסגרת שירותי ייבוא, תוכלו ליהנות גם מהיצע מרשים ומגוון של טרקטורים יד שנייה המשווקים באופן ישיר על ידי החקלאים עצמם או על ידי חברות הייבוא וסוכנויות רכב נוספות העוסקות במכירת טרקטורים בישראל.

  • הכתבה הינה תוכן שיווקי ממומן
  •