מועדון השרירים של קדילאק יוצא לדרך

בעלים של קדילאק עם מנוע המפיק 464 כ"ס ויותר? יבואנית קדילאק השיקה את מועדון V בנהיגה ספורטיבית ללקוחות המותג המחזיקים בדגמי קאדילק CTS-V וקאדילק ATS-V.

ששי כהן 09 באוק, 2016
מועדון קדילאק V

חברת UMI, יבואנית קדילאק, מחזקת את הקשר עם לקוחות הדגמים הספורטיביים של מותג היוקרה, והשיקה בשבוע החולף את מועדון סדרת ה-V, שירכז את פעילויות הדגמים הספורטיביים של החברה ואמור לחזק את נאמנות הלקוחות למותג. במסגרת האירוע שהתקיים ביום שישי האחרון, התקיימה הדרכת נהיגה ספורטיבית שהועברה על ידי מדריך הנהיגה הספורטיבית לאון טאובס, על כל דגמי ה-V שהגיעו עד כה לישראל, ובו השתתפו כ-30 לקוחות של החברה.
מועד ק'דילאק V מועדון קדילאק V
שיווק דגמי הספורט הקיצוניים של מותגי היוקרה, הפך להיות אחד התחומים הצומחים והריווחיים בענף היוקרה וכל היבואנים משקיעים רבות בפיתוח הענף והגדלת המכירות בו. במותג קדילאק נמכרו בארץ עד כה כ-15 מדגמי סדרת ה- V הספורטיבית, רובם מדגמי ה- ATS-V שמחירה מתחיל ב-469,900 שקל. בהמשך מתוכננות פעילויות נוספות, וביניהן הדרכות נהיגה נוספות, טיולים משותפים ואף הדרכות במסלולים בעולם.
לקאדילק ATS-V מנוע טורבו כפול בנפח 3.6 ליטרים המפיק 464 כ"ס. מדובר על המנוע החזק ביותר בסגמנט המפיק מומנט אימתני של 61 קג"מ ומזניק את ה-ATS-V מ-0 למאה קמ"ש בפחות מ-3.8 שניות.
לקאדילק CTS-V יחידת הנעה קיצונית בתצורת V8 מוגדשת בנפח 6.2 ליטרים המפיקה 640 כ"ס ומומנט אימתני של 87 קג"מ, ומשודכת לתיבת הילוכים ספורטיבית (הידרה-מאטיק) שמונה הילוכים, אשר משגרים את ה-CTS-V למהירות סופית של 321 קמ"ש בזמן תאוצה של 0 ל-100 בפחות מ-3.7 שניות.מועד ק'דילאק V מועדון קדילאק V
שני הדגמים מציגים עיצוב הפוזל למסלול המירוצים, שלדה מותאמת ומערכת מתלים אדפטיבית ספורטיבית, מקצינים את היכולות הספורטיביות של הדגמים, ומאפשרים מיצוי מקסימלי של יחידות ההנעה הכוחניות. בשני הדגמים משולבות מערכת בלימה מתקדמת מתוצרת ברמבו, המאפשרת ביצועים ספורטיביים, מערכת בקרת נהיגה מגנטית בעלת חמישה מצבים שונים המשפרת את תגובות המנוע, שלדה מחוזקת ב-20 אחוזים לנהיגה ספורטיבית וחמישה מצבי נהיגה לבחירה, מנהיגה מנהלתית רגועה ועד מצב מסלול פרוע.
צילומים: אנדי יפימוביץ