מועדון רוכבי סוזוקי DR קם לתחייה בישראל

סוזוקי DR החדש רושם פתיחה מרשימה בישראל עם יותר מ-70 כלים שנמכרו מאז השקת הדגמים החדשים, ועימו מושק מחדש מועדון רוכבי ה-DR בישראל.

ששי כהן 03 במרץ, 2016
סוזוקי DR-Z400S

3 חודשים לאחר שהחל שיווקם של צמד דגמי סוזוקי DR החדשים בישראל, מדווחת עופר עבניר היבואנית על פתיחה מוצלחת לדגמים הדו-שימושיים החדשים בישראל עם מכירה של יותר מ-70 כלים עד כה. לנוכח ההצלחה עד כה, מחזירה לחיים החברה את מועדון רוכבי ה- DR שפעל בעבר ומחדשת את פעילות המועדון. במסגרת הפעילות המחודשת של המועדון, מזמינה הקבוצה את כל רוכבי ה-DR, מכל הדגמים והשנתונים ליצור קשר עם היבואן, וליהנות מהטבות אביזרים וציוד, טיולים, הרצאות וכ'ו.




סדרת ה-DRZ, הכוללת את דגמי ה- DRZ400S ו-DR650SE אשר שווקה בישראל בהצלחה רבה לפני כשנים מספר, הינה המשך ישיר לסדרת ה-DR הידועה של סוזוקי בשנות ה-80 וה-90 של המאה הקודמת. הדגמים החדשים משווקים בארץ במחירים של : 43,000 ש"ח לדגם הדו"ש השימושי סוזוקי DR650SE, ו- 46,000 ש"ח לסוזוקי DR-Z400S המעט קרבי יותר בשטח.
לדברי קובי גילון, סמנכ"ל דו גלגלי בקבוצת עופר אבניר : "הצלחתו של הסוזוקי DR בישראל מיוחסת לא רק למכונה המצוינת שהוא, אלא גם לחוויות והערך המוסף שרוכבי המותג נהנו ממנו לאורך כל השנים. כעת, לאחר השקה מוצלחת ומכירה של כ70 כלים מאז ההשקה לפני כמספר שבועות, הבשילו התנאים להקמתו מחדש של אחד ממועדוני הרוכבים הראשונים שהוקמו בישראל. עם הקמת המועדון, אנחנו ממשיכים את הדרך בה אנחנו הולכים בשנתיים האחרונות, ושמים את הדגש על קטגוריות האופנועים השונות. "



עוד מדו גלגלי