מותג אופל הושק מחדש בישראל

קבוצת שלמה , השיקה הבוקר את דגמי אופל החדשים עם מחירים תחרותיים מבעבר ויעד להפוך לאחת מ 5 מותגי הרכב הנמכרים בישראל עד 2013. קבוצת שלמה , היבואנית החדשה של מכוניות אופל לישראל , השיקה הבוקר את דגמי אופל החדשים עם כוונות לנגוס נתח משמעותי משוק הרכב הישראלי , יחד עם מכירות של 5,000 מכוניות…

ששי כהן 03 בינו, 2011

קבוצת שלמה , השיקה הבוקר את דגמי אופל החדשים עם מחירים תחרותיים מבעבר ויעד להפוך לאחת מ 5 מותגי הרכב הנמכרים בישראל עד 2013.

קבוצת שלמה , היבואנית החדשה של מכוניות אופל לישראל , השיקה הבוקר את דגמי אופל החדשים עם כוונות לנגוס נתח משמעותי משוק הרכב הישראלי , יחד עם מכירות של 5,000 מכוניות כבר בשנת 2011 .
בשלב הראשון , ישווקו בישראל 3 דגמים אשר אמורים לתת ליבואנית החדשה מענה ל – 70% ממכירות שוק הרכב המקומי , עם הקורסה לשוק הסופרמיני , האסטרה לשוק המשפחתיות והאינסיגניה לסגמנט המנהלים .  בהמשך השנה צפויה להצטרף גם המריבה לשוק המיקרו מיניוואנים .
בניגוד למכירות אופל הזניחות בשנים האחרונות , לוקחת קבוצת שלמה את המותג ברצינות ואין בכוונתה להיות שחקן משני בשוק הרכב הישראלי . לדברי שלמה שמלצר , יו"ר שלמה אחזקות , " אין לי כל ספק שלאור העוצמה והניסיון הרב של קבוצת שלמה-סיקסט , מגוון הדגמים הנוכחי של אופל , שכעת הוא מהטובים שייצרה החברה אי פעם, יחד עם תמחור אטרקטיבי, הרוח הגבית שאנו מקבלים מהיצרן, כל אלה ועוד יסייעו לנו רבות בהחדרת המותג הגרמני לתודעת רוכשי הרכב בישראל".

אופל אסטרה

אופל אסטרה

אופל אסטרה – מתחרה חשובה לשוק המשפחתיות עם תג מחיר החל מ 121,990 ש"ח
לתפקיד מנכ"ל אופל בישראל נבחר אסי שמלצר , בנו של שלמה , אשר יעמוד בראש החברה יחד עם אילן טל שמונה למנכ"ל משותף. מנהל השיווק , עודד וולף , הובא ישירות מ UMI שם ניהל את המותג בשנים האחרונות . הפעם בשונה מהעבר , יוענקו לו כל התנאים על מנת להביא את אופל למותג נחשב בישראל . ( ב UMI , לקחו בעבר החלטה לקדם את שברולט ע"ח האחרות ) .
המרכז הלוגיסטי של החברה ישב במתחם שלמה סיקסט בא.ת. צריפין ובשלב הראשון נפתחים 4 אולמות תצוגה בת"א , הרצליה פיתוח, חיפה ובמרכז הלוגיסטי החדש בצריפין . עד סוף השנה צפויים להיפתח 6 אולמות מכירה נוספים בירושלים,נתניה, אשדוד, באר שבע , נצרת וראשל"צ .
מחירים תחרותיים לדגמי אופל 2011
שלושת דגמי אופל שישווקו בשלב הראשון כוללים את הקורסה המוכרת אשר עברה לאחרונה מתיחת פנים קלה . המכונית תשווק בארץ עם מנוע 1.4 ליטר , 100 כ"ס , ותיבת הילוכים אוטומטית ותציע צריכת דלק של 18 ק"מ לליטר לפי הצהרת היצרן. מחירה של המכונית נקבע על 99,900 ש"ח .  אל שוק המשפחתיות נכנסת האסטרה החדשה עם מנועי 1.6 ליטר 115 כ"ס  וכן עם מנוע 1.4 ליטר טורבו 140 כ"ס , שניהם עם תיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים . מחירי האסטרה החל מ 121,990 ש"ח לדגם ה 115 כ"ס והחל מ- 134,990 ש"ח לדגם ה 140 כ"ס. בנוסף, תשווק האסטרה גם בדגם SPORT TURER ( סטיישן ) במחיר החל מ- 128,990 ש"ח .
נציגת אופל לסגמנט המנהלים כוללת את האינסיגניה עם מנוע טורבו 2 ליטר 220 כ"ס ! ותיבת הילוכים אוטומטית במחיר החל מ- 174,990 ש"ח וכן את גרסת הסטיישן –  SPORT TURER     של האינסיגניה אשר תגיע גם  היא עם תג מחיר החל מ- 184,990 ש"ח.
יעדי מכירות
בקבוצת שלמה מצהירים שבכוונתם להפוך לשחקן מרכזי בשוק הרכב הישראלי . יעד המכירות לשנת 2011 נקבע על 5,000 מכוניות . בשנה הבאה מקווים להגיע לנתח שוק של 5% מהיקף שוק הרכב בישראל ובשנת 2013  מצפים בחברה להתמקם בין 5 מותגי הרכב הנמכרים בישראל . באופל מדגישים שבכוונתם להביא את שלל דגמי החברה בשנים הקרובות כולל גרסאות ה OPC הספורטיביות  ורכבי דיזל אשר יאפשרו בנוסף חדירה לשוק המוניות אך לא רק. אם נסתמך על חברת הליסינג ניו קופל  וחברת ההשכרה שלמה SIXT שבבעלותם , אשר ידחפו את דגמי אופל במרץ ע"ח המתחרות , נראה שצפוי למותג עתיד מזהיר ומקום של כבוד בשוק הרכב הישראלי בדומה למיצובה באירופה.