מזראטי גיבלי בישראל

מזראטי גיבלי תשווק עם מנועי בנזין ודיזל בהספקים של עד 410 כ"ס ותתחרה לראשונה בפלח זול יותר של מכוניות הסאלון היוקרתיות במחיר החל מ- 590 אלף שקל.

ששי כהן 18 ביול, 2013

חברת אוטו איטליה, יבואנית מזראטי, מתחילה בשיווק מזראטי גיבלי החדשה. הדגם החדש מגיע לארץ ארבעה חודשים בלבד לאחר שהוצג בעולם, ועימו נכנסת מזראטי לראשונה לשוק מכוניות הסאלון בגודל בינוני, כמתחרה לדגמים החזקים של מרצדס E קלאס, BMW סדרה 5 ואחרות.
לצד עיצוב מפתה בסגנון מזראטי, המזכיר לא מעט את הקוואטרופורטה, תשווק הגיבלי עם 3 מנועים לבחירה הכוללים לראשונה בתולדות מזראטי גם מנוע דיזל. היצע המנועים בארץ כולל את דגם הגיבלי הבסיסי המצויד במנוע V6 בנפח 3.0 ליטר המפיק 330 כ"ס ומומנט מרבי של 51 קג"מ. לצידו ישווק דגם הגיבלי S החזק המפיק מאותו מנוע 410 כ"ס ומומנט מרבי של 56 קג"מ. הביצועים : 5.6 שניות ל-100 קמ"ש ו-10.4 ק"מ לליטר בדגם הבסיס ו- 5 שניות ל- 100 קמ"ש ו-9.6 ק"מ לליטר בדגם ה- S. אותה גרסה זוכה גם לדגם Q4 הכולל לראשונה במזראטי הנעה כפולה ומספק את התאוצה הטובה ביותר בדגמי הגיבלי עם 4.8 שניות ל- 100 קמ"ש.

מזראטי גיבלי ( יצרן )

מזראטי גיבלי ( יצרן )


גרסת הדיזל הראשונה והמעניינת של מזראטי מצוידת במנוע טורבו-דיזל בנפח 3.0 ליטר המפיק 275 כ"ס ו-61.1 קג"מ, ומאיצה ל- 100 קמ"ש תוך 6.3 שניות ומציעה תצרוכת דלק נאה של 16.7 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן. כל גרסאות המנועים משודכות לתיבות הילוכים אוטומטיות עם 8 הילוכים, הנעה אחורית ( למעט בדגם ה- Q4 ) ובדפרנציאל מכאני מוגבל החלקה.
מזראטי גיבלי היא המכונית החשובה ביותר בשנים הקרובות עבור היצרן האיטלקי, עימה מקווה היצרן להגדיל משמעותית את מכירותיו בעולם מ- 8,000 מכוניות בשנה החולפת ל-50 אלף מכוניות תוך 3 שנים. לשם כך, מצוידת מזראטי בתג מחיר נמוך יחסית לשאר דגמי החברה שעשוי לקרב לקוחות רבים משוק הפרימיום לזרועות מזראטי. מחירי מזראטי גיבלי בישראל מתחילים ב- 590 אלף שקל לדגם הדיזל, 595 אלף שקל לדגם הגיבלי V6, והחל מ- 720 אלף שקל לדגם ה-S.


מזראטי גיבלי ( יצרן )

מזראטי גיבלי ( יצרן )