מזראטי קובנג בתערוכת דטרויט

רכב השטח היוקרתי הראשון של מזראטי , הגיע לביקור גם בתערוכת דטרויט , לקראת הצגת דגם סדרתי בקרוב. מזראטי עוברת שלב נוסף לקראת הצגת הדגם הסדרתי של הקובנג ( KUBANG ) וחושפת את דגם הקונספט לראשונה על אדמת ארה"ב בתערוכת דטרויט שנפתחה השבוע . עבור מזראטי , השוק האמריקאי הוא החשוב ביותר , עקב היותו…

ששי כהן 11 בינו, 2012

רכב השטח היוקרתי הראשון של מזראטי , הגיע לביקור גם בתערוכת דטרויט , לקראת הצגת דגם סדרתי בקרוב.

מזראטי עוברת שלב נוסף לקראת הצגת הדגם הסדרתי של הקובנג ( KUBANG ) וחושפת את דגם הקונספט לראשונה על אדמת ארה"ב בתערוכת דטרויט שנפתחה השבוע . עבור מזראטי , השוק האמריקאי הוא החשוב ביותר , עקב היותו השוק הגדול ביותר של מזראטי בעולם עם 2,465 מדגמי מזראטי שנמכרו בשנה החולפת שמציגים גידול של 21% במכירות .
מזראטי קובנג , ה SUV הראשון בתולדות המותג , הוא פרי פיתוח משותף לקונצרן פיאט וקבוצת קרייזלר שבבעלותה , ומבוסס על שלדת הג'יפ גרנד צ'ירוקי החדש. למרות הבסיס האמריקאי , במזראטי מבטיחים שרכב השטח היוקרתי שלהם , יהיה מזראטי כפי שמצפים ממנו ויכלול מנוע חדש מתוצרת החברה אשר מפותח בימים אלה ע"י פאולו מרטינלי שעבד 30 שנה עבור פרארי . במזראטי לא מספקים לעת עתה נתונים נוספים למעט הצהרה על ציוד הרכב גם בתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים , מתלים , הגה ומערכות אלקטרוניות מתוצרת החברה , ומבטיחים רכב שטח ספורטיבי ומפואר במיוחד .
מזראטי קובנג ייוצר בארה"ב כמו חלק גדול ממתחריו הגרמניים , שכן השוק הגדול ביותר עבורם , הוא השוק הצפון אמריקאי . את המקום השני במכירות מזראטי בעולם אגב , תופס לא השוק האיטלקי כפי שניתן היה לחשוב , אלא השוק הסיני שצובר תאוצה ודורש מכוניות פאר בכמות מרשימה. ואיפה אנחנו ? מזראטי צפויה לציין את כניסתה לשוק הישראלי באופן רשמי בקרוב מאוד עם השקת אולם התצוגה המפואר בת"א , בו ישוכנו דגמי החברה לצד דגמי פרארי שעושים עליה וישווקו ע"י חברת : 'אוטו איטליה '.
מזראטי קובנג

מזראטי קובנג

עוד מחדשות רכב