מטרו רייסינג מציגה: אליפות מוטוקרוס לילדים

עשרות רוכבים בני 8 עד 15 ( כולל נערה יחידה בת 12 ) התקבצו ביום שישי האחרון במסלול המירוצים החדש בווינגייט, בו התחרו על מקום בקבוצת המרוצים של מטרו שתכתיר בפסח הקרוב את זוכה תחרות אלוף נולד.

ששי כהן 17 בינו, 2016
מטרו רייסינג, צילום : רונן טופלברג

כלל ידוע הוא שלא קל לארגן בארץ אירוע ספורט מוטורי, אך בסוף השבוע האחרון נרשמה נקודת אור בענף, כאשר לאחר מאבקים ומאמצים רבים של ההתאחדות לספורט מוטורי, ובתמיכת משרד התרבות והספורט, הוקם מסלול מוטוקרוס חוקי במכון וינגייט, על מנת שיהיה לרוכבי הליגה אפשרות להתאמן ולהתחרות בצורה קבועה. רגע לפני פתיחת עונת 2016 של ליגת המוטוקרוס הישראלית, נערכה ביום שישי האחרון תחרות מוטוקרוס לילדים, שאורגנה ע"י מטרו רייסינג, ובה התחרו עשרות רוכבים בני 8 עד 15 מקטגוריות "ג'וניור" ו"סופר ג'וניור, על חסות מצד יבואנית ימאהה וקאוואסאקי לעונה הקרובה, שתגיע לשיאה בגמר תחרות " אלוף נולד " שתיערך בחול המועד פסח ובה יזכה הזוכה לטוס לחו"ל עם בן משפחה כאורח ימאהה או קוואסאקי.



מטרו רייסינג, צילום : רונן טופלברג

מטרו רייסינג, צילום : רונן טופלברג


לא פחות מ-42 ילדים ענו להזמנה של מטרו מוטור והגיעו לווינגייט ביום שישי האחרון, על מנת להתחרות על אחד מארבעת המקומות בקבוצת המרוצים של מטרו. בין המתמודדים, בלטה גם נערה בת 12 העונה לשם רן יוחאי שאמנם לא זכתה במקום בקבוצת המירוצים של מטרו, אולם סיימה במקום השישי את המירוץ. בכל קטגוריה רכבו הילדים בשני מקצים ובסופו של דבר ארבעת הילדים שזכו במקומות הראשונים בכל קטגוריה – זכו למקום בקבוצת המרוצים – "מטרו רייסינג", כאשר בסיום המירוץ חולקו גביעים למנצחים ומדליות לכל המשתתפים.
מטרו רייסינג, צילום : רונן טופלברג

מטרו רייסינג, צילום : רונן טופלברג


לדברי שון בן יקר, יו"ר התאחדות הספורט המוטורי בישראל: "אנחנו שמחים לראות את הספורט המוטורי קם לתחייה, כעת עשינו צעד נוסף לקידום הספורט המוטורי בישראל. הילדים האלו הם הוכחה חיה לכך שחינוך נכון מגיל צעיר יצמיח לנו ספורטאים מדהימים בעתיד. יצאנו למסע ארוך ומפרך על מנת לדחוף ולקדם את הספורט המוטורי בישראל וכעת אנחנו מתחילים לקטוף את הפירות. תודה למטרו מוטור שתומכים בקידום הספורט המוטורי".
הזוכים בקטגוריית ג'וניור הם : איתי דב, הראל מילמן ונתניה אסייג. הזוכים בקטגוריית הסופר ג'וניור הם: עכרם אל חמידי, אור זרקו ובן אלמגור.


עוד מדו גלגלי