מיני קופר JCW החדשה בישראל במחיר של רבע מיליון ש"ח

מיני קופר JCW, המיני החזקה ביותר במשפחה, מצוידת במנוע 2.0 ליטר 231 כ"ס, המציע תאוצה ל-100 קמ"ש תוך 6.3 שניות ומהירות מרבית של 249 קמ"ש. המחיר יחל ב-251 אלף ש"ח לדגם הידני.

ששי כהן 29 ביונ, 2015
מיני קופר JCW החדשה 2015

חצי שנה לאחר שהוצג בחו"ל, מתחילה דלק מוטורס יבואנית מיני בשיווק מיני קופר JCW החדש בישראל, המבטיח את הביצועים הספורטיביים ביותר במשפחת המיני קופר, לצד תא נוסעים מאובזר ויוקרתי כצפוי מהמותג. הדגם יתחרה בארץ בדגמים כמו אודי A1 ודגמי הקצה של האבארט 500 ומבטיח לדברי היצרן אופי וחווית נהיגה של מכונית ספורט.



מיני קופר JCW ( ג'ו קופר וורקס ) מצוידת במנוע החזק ביותר שהותקן אי פעם בדגם מייצור סדרתי של מותג היוקרה הבריטי, עם מנוע בנזין בעל 4 צילינדרים, בנפח של 2.0 ליטר, אשר נסמך על המומחיות המוכחת במרוצים ומבוסס על המנועים מהדור החדש בטכנולוגיית TwinPower Turbo של MINI. בדגם החדש, ההספק הוגדל ל231 כ"ס, המהווים תוספת של-10 אחוזים בהשוואה לדגם הקודם והמומנט המרבי עומד על 32.6 קג"מ ב-1,250-4,800 סל"ד. ה- JCW תשווק בגרסה ידנית ואוטומטית עם 6 הילוכים המבטיחים תאוצה ל-100 קמ"ש תוך 6.1 שניות בדגם הידני ו-6.3 שניות בדגם האוטומטי, לצד מהירות מרבית של 249 קמ"ש וצריכת דלק של 17.5 ק"מ לליטר בממוצע בדגם הידני, ו-14.9 ק"מ לליטר בדגם האוטומטי.

אבזור הרכב כולל כסטנדרט: מערכת Park Distance Control. עזר לחנייה. מצלמה אחורית. מערכות Driving Assistant שכוללות בקרת שיוט אקטיבית מבוססת מצלמה, התראה על התנגשות והולכי רגל עם תפקוד של בלימה ראשונית, סייען אלומה גבוהה וגילוי תמרורים. חבילת תאורה שכוללת פנסים חיצוניים בטכנולוגיית LED. חבילת MINI Excitement שכוללת טבעת תאורה אינטראקטיבית בטכנולוגיית LED במחוון המרכזי ותאורת אווירה בתא הנוסעים עם כוונון רציף של הצבע (קיים כסטנדרט בדגם). מערכת הפעלת מגע. גג שמש חשמלי, מראה פנימית ומראות חיצוניות עם תפקוד אוטומטי כנגד סנוור. מחממי מושב. מיזוג אוויר אוטומטי דו-אזורי. מערכת ניווט של MINI. מערכת ניווט Professional של MINI. רדיו Visual Boost של MINI . מערכת רמקולים סטריאופונית של Harman Kardon. אפשרויות נוספות להתאמה אישית של צבעי הגג והמראות החיצוניות, הפסים על מכסה תא המנוע, ריפודי המושבים, חיפויי הפנים וחבילות Colour Lines, כמו גם פריטים איכותיים במיוחד של MINI Yours.
מיני קופר JCW החדשה תוצג לראשונה באירוע המוסיקה MINI ROCK FESTIVAL ב"לייב פארק" ראשל"צ ביום חמישי הקרוב 2.7.2015. הארוע בחסות MINI יארח ב-2/7 את להקת משינה וברי סחרוף, מוניקה סקס, איפה הילד ואלישע בנאי וארבעים השודדים.
מחיר מיני JCW יחל ב-251 אלף שקל לגרסה הידנית. השאלה הנשאלת היא, איך 25,000 יורו באירופה הפכו לרבע מיליון שקל בארץ?