מיצובישי אאוטלנדר 2016 נחשפה רשמית בניו-יורק

מיצובישי חשפה בניו-יורק מתיחת פנים מקיפה לאאוטלנדר שזוכה לצד עדכוני עיצוב ליותר מ- 100 שינויים המבטיחים התנהגות ונוחות משופרת.

ששי כהן 05 באפר, 2015
מיצובישי אאוטלנדר 2016

3 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי של מיצובישי אאוטלנדר, זוכה הדגם למתיחת פנים מקיפה האמורה להזריק לו רעננות מול המתחרים החדשים. הדגם המחודש שמוצג כעת בתערוכת הרכב של ניו-יורק, מופיע במפרט אמריקני, אולם סביר להניח שהגרסה האירופאית שלו שתוצג בחודשים הקרובים ומיועדת גם אלינו, תראה כמעט אותו הדבר. בעוד שבארה"ב הדגם לא זכה עד כה להצלחה, בישראל הוא היה לרכב הפנאי הנמכר ביותר אשתקד.


מיצובישי אאוטלנדר 2016

מיצובישי אאוטלנדר 2016


מיצובישי אאוטלנדר 2016 הוא הדגם הראשון של מיצובישי שזוכה לשפת העיצוב החדשה של החברה, שנמצאת בניצוחו של מעצב חברה חדש שהגיע מניסאן. הדגם המחודש זוכה להופעה מעט יותר ספורטיבית ומוחצנת מקודמו, אולם במיצובישי מצהירים שהדגם פותח קודם כל כדי להיות שימושי וידידותי לנוסעים ורק אח"כ חשבו על העיצוב החיצוני. בתוך תא הנוסעים, זוכה הדגם לעדכונים קלים במראה, אך במיצובישי מבטיחים שדרוג ניכר של איכות החומרים ובידוד טוב מבעבר, המבטיח תא נוסעים שקט ונעים יותר לנסיעה. כחלק מההבטחה לשיפור נוחות הנסיעה, כוילו המתלים מחדש ונעשו שיפורים שונים לשלדת הרכב.
מיצובישי אאוטלנדר 2016

מיצובישי אאוטלנדר 2016


היצע מנועי הבנזין, דיזל וההייבריד לא צפוי לשינוי, אך תיבת ההילוכים האוטומטית הרציפה תזכה בדגם המחודש לדור חדש ומעודכן. נתוני ביצועים וצריכת דלק, לא פורסמו לעת עתה.
מיצובישי אאוטלנדר החדש 2016 יגיע לארץ כנראה רק בתחילת 2016.