מיצובישי אאוטלנדר 2018 משתדרגת בבטיחות

מיצובישי אאוטלנדר 2018 משודרג בכל רמות הגימור בחבילת מערכות בטיחות מתקדמת כסטנדרט, לצד מולטימדיה משודרגת ועוד. המחיר נותר ללא שינוי.

ששי כהן 17 בדצמ, 2017
מיצובישי אאוטלנדר 2018

חברת כלמוביל, יבואנית מיצובישי, מדווחת הבוקר על שדרוג כל דגמי האאוטלנדר 2018 עם חבילת בטיחות מתקדמת המחליפה את מערכת המובילאיי שסופקה עם המכונית בגרסאות הבסיס עד כה, לצד שדרוג אבזור הנוחות וכל זאת ללא שינוי במחירי הרכב.



כך מעתה, כל דגמי האאוטלנדר (כולל אאוטלנדר PHEV) יצוידו כסטנדרט במערכת התרעה על סכנת התנגשות (כולל זיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי) עם בלימה אוטונומית (עד 65 קמ"ש בזיהוי הולכי רגל ועד 80 קמ"ש בזיהוי כלי רכב), וכן בבקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על סטייה מנתיב, והחלפת אורות אוטומטית (דרך, גבוה).
החל מרמת הגימור "פרימיום" והלאה, יצוידו הדגמים כסטנדרט גם במערכת התרעה של שטח מת במראות ומערכת התרעה על תנועה חוצה מאחור.
לצד השדרוג הבטיחותי המקיף, ישודרגו גם דגמי ה-Instyle (רמת הגימור השניה) בחישוקי "18 קלים כסטנדרט, הן בדגמי ה-5 מושבים והן בדגמי ה-7 מושבים. לצד אלה, כל הדגמים יוצעו עם מערכת המולטימדיה " Connected" החדשה ומשודרגת של החברה, הכוללת מעתה מסך מגע "8 (במקום "7), בטכנולוגיית דור 4 LTE.
בשנה החולפת התערער קצת מעמדו של האאוטלנדר בארץ, עקב כניסת מתחרים כמו סקודה קודיאק והתחזקותו של הניסאן אקס טרייל. יחד עם זאת, מיצובישי אאוטלנדר הינו עדיין רכב הפנאי 7 מושבים הנמכר ביותר בשנים האחרונות בארץ, ובחודשים ינואר-נובמבר 2017 עלו לכביש כ-6,795 רכבים נוספים.