מיצובישי אאוטלנדר PHEV החדש – "העוצמה שבשקט"

מיצובישי אאוטלנדר PHEV החדש נוחת בישראל עם עיצוב מחודש, טעינה ביתית משקע כח במקום עמדת טעינה, אחריות מורחבת של 8 שנים לסוללות ומחיר נמוך מבעבר שיחל ב-194,900 שקל.

ששי כהן 20 במרץ, 2017
מיצובישי אאוטלנדר PHEV החדש

כמעט 3 שנים לאחר שהושק בארץ מיצובישי אאוטלנדר PHEV, גרסת הפלאג-אין ההיברידית של האאוטלנדר הפופולרי, השיקה הבוקר כלמוביל היבואנית בישראל את הדגם המחודש שעבר מתיחת פנים מקיפה. הפעם, עם שלל שיפורים שפותרים את מרבית נקודות התורפה של הדור היוצא ומחיר שצנח ב-30,000 שקל, מקווים במיצובישי למכור כ-400-500 מכוניות בשנה מלאה, נתון הגבוה משמעותית ממכירות הדור היוצא שהסתכמו בארץ ב-132 מכוניות בלבד ב-3 שנים.



לצד עיצוב מחודש לדגם המיישר קו עם שפת העיצוב הנוכחית של האאוטלנדר הרגיל, נהנה האאוטלנדר PHEV החדש בראש ובראשונה מעמדת מסוג MODE 2 המחליפה את עמדת הטעינה של חברת ג'ינרג'י וכוללת למעשה טעינה משקע כח רגיל שיותקן בבית הלקוח, ובכך פותרת את הבעיה העיקרית של שיווק הדגם היוצא שחייב עמדת טעינה ביתית גדולה ויקרה להתקנה. זמן הטעינה המלא של הסוללות עומד כעת על כ-5 שעות המספיקים לטווח נסיעה חשמלי 100% של 54 ק"מ בין טעינות לפי נתוני היצרן.
מיצובישי אאוטלנדר PHEV החדש מיצובישי אאוטלנדר PHEV החדש
בדומה לדגם היוצא, מצויד האאוטלנדר PHEV במנוע בנזין 4 צילינדרים 2.0 ליטר וצמד מנועים חשמליים ( אחד מלפנים והשני מאחור ) המפיקים הספק כולל של 203 כ"ס ( ועל הדרך הנעה 4X4 ). עם יחידת הכח הנ"ל, מאיץ הרכב ל- 100 קמ"ש תוך 11 שניות ומגיע למהירות מרבית של 170 קמ"ש. כחלק מהיותו רכב פלאג-אין הנטען גם מרשת החשמל הביתית, מספק האאוטלנדר אפשרות ייחודית לנסיעה " על חשמל " בלבד למרחק של עד 52 ק"מ ובמהירות של עד 120 קמ"ש, לפי נתוני היצרן, מה שמעניק לרכב תצרוכת דלק ממוצעת של 58.8 ק"מ לליטר! לפי נתוני היצרן. פליטת ה- CO2 שלו שופרה עוד יותר בדגם המחודש ועומדת על 41 גרם לק"מ בלבד. במיצובישי מעריכים שאנשים הנוסעים עד 30-40 ק"מ בממוצע ביום, ייתכן ולא יצטרכו לבקר בתחנת הדלק כלל. בנוסף, מבטיחים במיצובישי כיול חדש למתלים המשפר את נוחות הרכב ונסיעה שקטה יותר מבעבר.
מיצובישי אאוטלנדר PHEV החדש מיצובישי אאוטלנדר PHEV החדש
הדגם ישווק בארץ ב-2 רמות גימור, כאשר כבר הבסיסית " SUPREME" מצוידת במערכת מולטימדיה CONNECTED CAR עם מצלמת רוורס, כניסה והתנעה ללא מפתח, בקרת אקלים דיגיטלית, בקרת שיוט, בלם יד חשמלי, תאורה ראשית ואחורית מסוג LED, חיישני אורות וגשם, חישוקי "18 קלים, קיפול מראות חשמלי, 7 כריות אוויר, מערכת מובילאיי 630 ועוד. לצידה תשווק רמת גימור גבוהה יותר " LUXURY", הכוללת בנוסף: גג שמש חשמלי, ריפודי עור, מושב נהג מתכוונן חשמלי, חימום מושבים קדמיים, דלת תא מטען חשמלית וחבילת בטיחות מקורית מתקדמת, הכוללת: התראה על סכנת התנגשות עם בלימה אוטומטית, כולל זיהוי הולכי רגל, התראה על סטייה מנתיב, החלפת אורות אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת מניעת האצה פתאומית לא רצויה.




מיצובישי אאוטלנדר PHEV החדש ישווק בארץ עם 3 שנות אחריות מלאה, 5 שנים אחריות למערכת החשמלית ו-8 שנות אחריות לסוללות. מחיר הרכב פחת ב-30,000 שקל בגרסה הבסיסית ויחל ב-194,900 שקל. מחיר גרסת ה-LUXURY המהודרת נקבע על 209,900 שקל. לקוחות אשר יקבלו אגב את הגרסה הבסיסית ממקום העבודה, ישלמו שווי שימוש מופחתכחלק מהטבה למכונית פלאג-אין לפי 155 אלף שקל בלבד ולא 194,900 שקל.