מיצובישי אאוטלנדר PHEV קונספט תיחשף בפאריס

מיצובישי תחשוף בתערוכת פאריס את האאוטלנדר PHEV קונספט המרמז על הדור הבא של האאוטלנדר, ויציע עיצוב ספורטיבי ומודרני לצד הנעה היברידית מתקדמת.

ששי כהן 23 בספט, 2014
מיצובישי אאוטלנדר PHEV קונספט

מיצובישי תחשוף בתערוכת פאריס שתיפתח בסוף השבוע הבא, את האאוטלנדר PHEV קונספט, המרמז על הדור החדש של רכב הפנאי הפופולרי של מיצובישי, ועשוי להחליף בהמשך את הדור הנוכחי שהוצג לפני קרוב לארבע שנים. האאוטלנדר קונספט, מציע עיצוב חדש ואטרקטיבי משמעותית למראה מהדור הנוכחי בעל העיצוב הפרווה משהו, וכולל מראה ספורטיבי ומפתה למדי לפי התמונות שפורסמו. מעבר לכך, מדובר גם בדגם שצומח במידות עם 4.76 מטר באורך ( 9+ ס"מ ), 1.84 מטר ברוחב ( 3+ ס"מ ), 1.7 מטר גובה ( 2+ ס"מ ), ובסיס גלגלים של 267 ס"מ שנותר זהה. בדומה לדגם ה- PHEV ההיברידי הנוכחי, גם גרסת הקונספט החדשה 5 מושבים בלבד.


מיצובישי אאוטלנדר PHEV קונספט

מיצובישי אאוטלנדר PHEV קונספט


בתוך תא הנוסעים, מציע האאוטלנדר PHEV קונספט את קווי העיצוב המוכרים של הדור הנוכחי, אך לוקח אותם קדימה עם גימור יוקרתי ושימוש בחומרים איכותיים, כולל שילוב של עץ שחור עם נגיעות כסף, קונסולה מרכזית שעוצבה בהשראת קופסות מסורתיות יפניות מצופות לכה בצבע שחור וריפודי עור מפוארים שנתפרו בעבודת יד.
הדגם צפוי להיות מצויד בגרסה מתקדמת של ה- PHEV הנוכחית הכוללת צמד מנועים חשמליים המניעים את ארבעת הגלגלים ומאפשרים נסיעה של 50 ק"מ על חשמל בלבד, לצד מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר המאפשר טווח נסיעה גדול יותר ואפשרות להטעין את סוללות המערכת החשמלית.
מיצובישי אאוטלנדר PHEV קונספט

מיצובישי אאוטלנדר PHEV קונספט


מיצובישי אאוטלנדר PHEV קונספט יהיה כוכב ביתן מיצובישי בתערוכת פאריס 2014 ולצידו יעמדו מספר דגמים מוכרים של החברה לצד דגם מירוצים של האאוטלנדר העונה לשם Asia Cross Country Rally.