מיצובישי אקליפס קרוס תיחשף רשמית בז'נבה

מיצובישי מרחיבה את היצע דגמי הקרוסאוברים שלה, עם האקליפס קרוס החדש המצויד במנוע טורבו 1.5 ליטר ואופציה ל-4X4. הדגם יגיע לישראל לקראת סוף השנה.

ששי כהן 28 בפבר, 2017
מיצובישי אקליפס קרוס

מיצובישי חושפת הבוקר תמונות ראשונות של רכב הפנאי הקומפקטי החדש שלה, שיתברג בהיצע דגמי החברה מתחת לאאוטלנדר הפופולרי הפופולרי בארץ ולצידו של ה- ASX שלא שווק בישראל. הדגם ייחשף רשמית בתערוכת ז'נבה שתיפתח בסוף שבוע הבא ויגיע לארץ עוד השנה.




בדומה לשלל דגמי קונספט ראוותנים בעלי עיצוב מתקדם ונחשק, העוברים שינוי קיצוני לגרסאות הייצור, גם במקרה של האקליפס ספורט החדש, זנחה בסופו של דבר מיצובישי את העיצוב הראוותני והסתפקה בעיצוב קרוס-אובר טיפוסי, שלא מנסה להתחכם או להיות מיוחד (בסגנון טויוטה C-HR) וחבל שכך. האקליפס קרוס יציע חזית בסגנון שפת העיצוב הנוכחית של מיצובישי, עם דימיון רב לאאוטלנדר, כאשר בצידי הרכב המראה מזכיר את הספורטבק המשפחתית ומאחור ישנו עיצוב בסגנון וולוו V40 המשלב גם ספויילר מקורי. עם 4.4 מטר באורך, 1.8 מטר רוחב, 1.68 מטר גובה ובסיס גלגלים של 267 ס"מ, היא צפויה להיות גדולה מהמקובל בקרב הג'יפונים הקומפקטיים ולהציע תא נוסעים מרווח כמו משפחתית ממוצעת.מיצובישי אקליפס קרוס מיצובישי אקליפס קרוס
בחברה לא חושפים לעת עתה את עיצוב תא הנוסעים, אלא מסתפקים בתיאור האבזור שיכלול מערכת מולטימדיה מקורית עם תמיכה באפל ואנדרואיד ומשטח מגע לשליטה, תצוגה עילית והבטחה לשלל מערכות בטיחות מתקדמות. היצג המנועים יכלול מנוע טורבו בנזין 1.5 ליטר שיוצע בשילוב לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה ומנוע טורבו-דיזל 2.2 ליטר שיוצע בשילוב לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים. הדגם יוצע עם אופציה למערכת 4X4 חכמה, המשפרת את אחיזת הרכב במגוון סוגי שטח.
מחברת כלמוביל יבואנית מיצובישי, נמסר שהאקליפס קרוס תגיע לארץ ברבעון האחרון של השנה בגרסת הבנזין 1.5 ליטר טורבו.