מיצובישי ספייס סטאר 2014 – מאובזרת מעתה יותר

מיצובישי ספייס סטאר 2014 זוכה לתוספת אבזור כסטנדרט, אך המחיר נותר ללא שינוי, ובנוסף מוצעת כעת בהצעה מיוחדת עד סוף השנה.

ששי כהן 06 באוק, 2014
מיצובישי ספייס סטאר 2014

שנה וארבעה חודשים אחרי שנחתה בישראל מכונית הסופר-מיני מיצובישי ספייס סטאר והפכה לאחת המכוניות הקטנות המבוקשות בישראל עם יותר מ- 4,000 מכוניות שנמכרו כאן, מעדכנת כלמוביל היבואנית את אבזור הרכב שהופך להיות עשיר במיוחד ביחס למקובל בקטגוריה.


במסגרת השדרוג, מוצעת מיצובישי ספייס סטאר ברמת הגימור INSTYLE הפופולרית יותר בקרב לקוחות פרטיים, עם תוספת של מערכת בקרת אקלים דיגיטלית, בקרת שיוט, שליטה על מערכת השמע ודיבורית בלוטות' מגלגל ההגה ומערכת בקרת לחץ אוויר בצמיגים (TPMS). כל אלה מתווספים לאבזור הסטנדרטי הרב של הרכב אשר נחשב לאחד המאובזרים ביותר בקטגוריה וכולל בין היתר חיישן תאורה וגשם אוטומטי, 4 חלונות חשמל, שמשות כהות, מראות צד חשמליות ומחוממות, מנגנון כיבוי אורות אוטומטי, 6 כריות אוויר, מחשב דרך ועוד.

מיצובישי ספייס סטאר 2014

מיצובישי ספייס סטאר 2014


מיצובישי ספייס סטאר משווקת בארץ עם מנוע 1.0 ליטר 71 כ"ס וגיר ידני וכן בגרסת ה- 1.2 ליטר 80 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה, הפופולרית בארץ ומציעה תצרוכת דלק של 23.2 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן.
במסגרת שדרוג הדגם, מוצעת כעת המכונית במבצע עד סוף השנה עם מערכת מולטימדיה עם מסך "8 במתנה. מחיר הרכב נותר ללא שינוי ועומד על 79,900 ש"ח לדגם האוטומטי המאובזר ביותר.