מיצובישי ספייס סטאר 2016

מיצובישי חושפת מתיחת פנים לספייס סטאר הכוללת עיצוב מעודכן, תא נוסעים איכותי ומאובזר יותר והבטחה ליותר חיסכון בדלק.

ששי כהן 19 בנוב, 2015
מיצובישי ספייס סטאר 2016

חברת מיצובישי חשפה בתערוכת הרכב של לוס אנג'לס את מיצובישי ספייס סטאר 2016 שזוכה למתיחת פנים של אמצע החיים. הדגם המחודש ( המשווק בארה"ב תחת השם מיראז' ) זוכה לעיצוב מעודכן, שיפור האיכות בתא הנוסעים, עדכונים טכניים שונים ושדרוג האבזור.




במסגרת מתיחת הפנים, זוכה הספייס סטאר לחזית מחודשת לרכב, הכוללת יחידות תאורה, מכסה מנוע, פגוש וגריל בעיצוב חדש, המקנים לרכב הופעה מעט יותר מודרנית. בצידי הרכב נרשמים חישוקי גלגלים בעיצוב חדש, ובחלקה האחורי נרשם ספויילר ופגוש מעודכנים, לצד יחידות תאורה חדשות משולבות תאורת LED. כחלק מהשיפורים בעיצוב המכונית, נרשם גם מקדם גרר משופר של 0.27 האמור לסייע לצריכת דלק טובה יותר.

מיצובישי ספייס סטאר 2016

מיצובישי ספייס סטאר 2016


בתוך תא הנוסעים שומרת המכונית על העיצוב המוכר, אך כוללת עדכונים קוסמטים שונים, הגה בעיצוב חדש, 7 כריות אוויר וריפודי מושבים חדשים. לראשונה תוצע כאופציה גם מערכת מולטימדיה חדשה הכוללת תמיכה לטלפונים חכמים של אנדרואיד ו- Car Play של אפל. במיצובישי מבטיחים גם שיפור האיכות והחומרים בחלק מתא הנוסעים. מתחת למכסה המנוע מדווחים במיצובישי על שדרוג מנוע ה- 1.2 ליטר בגרסתו האמריקאית ל- 78 כ"ס ( בישראל כיום כבר עם 80 כ"ס ).
מיצובישי ספייס סטאר 2016

מיצובישי ספייס סטאר 2016


מיצובישי ספייס סטאר 2016 המחודשת תגיע לארץ במהלך השנה הבאה.