מיצובישי ספייס סטאר בישראל

הסופרמיני הראשונה בישראל מבית מיצובישי תשווק עם מנועי 1.0 ו- 1.2 ליטר ותיבות הילוכים ידניות ואוטומטיות ותציע עד 25 ק"מ לליטר בממוצע.

ששי כהן 11 ביונ, 2013

חברת כלמוביל, יבואנית מיצובישי, השיקה הבוקר את מיצובישי ספייס סטאר בישראל, עימה נכנס היבואן לראשונה במותג מיצובישי לקטגוריית רכבי הסופרמיני הצומחת המרכזת כיום יחד עם סגמנט המיני כ- 29% משוק הרכב בישראל. במיצובישי מצהירים שבתכנון הספייס סטאר ניתנה חשיבות גבוהה לפיתוח רכב מרווח וחסכוני בדלק יחד עם מחיר בר השגה. למרות מידות חיצוניות מעט קטנות מהממוצע בקטגוריית הסופרמיני, מבטיחים במיצובישי תא נוסעים מרווח עם בסיס גלגלים של 245 ס"מ המציע מרווח רגליים טוב מחלק מהמתחרות כמו סוזוקי סוויפט וניסאן מיקרה.
הסופרמיני החסכונית ביותר בישראל ?
כחלק מהניסיון לייצר רכב חסכוני במיוחד בדלק, נהנה הספייס סטאר ממשקל נמוך של 865 ק"ג בלבד ( 845 ק"ג בדגם הידני ) , נתון הנמוך ביותר בקטגוריית הסופרמיני, ולזכותו מקדם גרר של 0.27 Cd בלבד. הגרסה האוטומטית תשווק עם מנוע 1.2 ליטר 3 צילינדרים המפיק 80 כ"סומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה המציעה תצרוכת דלק ממוצעת של 23.2 ק"מ לליטר בממוצע לפי הצהרת היצרן, ונהנית מדרגת זיהום 2. הביצועים : תאוצה ל- 100 קמ"ש תוך 12.8 שניות ומהירות מירבית של 173 קמ"ש.

מיצובישי ספייס סטאר ( WHEEL )

מיצובישי ספייס סטאר ( WHEEL )


מיצובישי ספייס סטאר ידנית
לצידה של הגרסה האוטומטית, תשווק גם גרסה ידנית המצוידת במנוע 1.0 ליטר 71 כ"ס, ומבטיחה תצרוכת דלק של 25 ק"מ לליטר בממוצע לפי הצהרת היצרן, לצד תאוצה ל- 100 קמ"ש תוך 13.6 שניות ומהירות מירבית של 172 קמ"ש.  אבזור הרכב יכלול כסטנדרט צמד חלונות חשמל, מערכת שמע עם חיבור USB בהתקנה מקומית, מחשב דרך, תאורת יום קדמית ו- 6 כריות אוויר. הגרסה האוטומטית כוללת בנוסף : 4 חלונות חשמל, מערכת שמע מקורית,שמשות כהות מאחור, חיישני אורות וגשם וחישוקי גלגלים קלים.
מחיר מיצובישי ספייס סטאר יחל ב- 69,900 ש"ח לדגם הידני ברמת האבזור INVITE . מחירו של הדגם האוטומטי תחרותי ויחל ב- 79,900 ש"ח ברמת הגימור INSTYLE.


מיצובישי ספייס סטאר ( WHEEL )

מיצובישי ספייס סטאר ( WHEEL )


מיצובישי ספייס סטאר ( WHEEL )

מיצובישי ספייס סטאר ( WHEEL )