מיצובישי EX קונספט : רכב פנאי קומקפטי עתידי

מיצובישי חושפת את ה- EX קונספט המרמז על קרוסאובר קומפקטי עירוני עתידי של החברה.

ששי כהן 09 באוק, 2015
מיצובישי EX קונספט

האם זה יהיה המחליף של מיצובישי ASX ? חברת מיצובישי חושפת רכב פנאי קומפקטי חדש, כרגע כדגם קונספט, המרמז על קרוסאובר עירוני קומפקטי עתידי של החברה, שייתכן ויחליף את מיצובישי ASX שמשווק אמנם באירופה, אך לא הגיע עד כה לארץ, עקב חוסר התאמה לשוק הישראלי.




ה- EX קונספט נהנה מעיצוב מודרני ועתידני משהו, הכולל לצד מראה שרירי וקרבי משהו, גם דלתות צד אחוריות הנפתחות הפוך מהמקובל, וללא קורה אמצעית, המאפשר גישה נוחה יותר לחלל הרכב. מן הסתם, גרסת הייצור העתידית תראה הרבה יותר קונבציונלית והרבה פחות עתידנית, ונותר רק לקוות שעדיין תשמור על קווי העיצוב הכלליים של רכב הקונספט, מה שעשוי להבטיח רכב שונה ומפתה למראה.

מיצובישי EX קונספט

מיצובישי EX קונספט


הדגם העתידי החדש צפוי להיות בעל הנעה חשמלית מהדור הבא של מיצובישי, המבטיח ביצועים טובים יותר, לצד טווח נסיעה של 400 ק"מ בין הטעינות. לדגם תהיה גם הנעה כפולה ולדברי החברה, יהנה גם מיכולת מסוימת בשטח.
מיצובישי EX קונספט

מיצובישי EX קונספט


יחד עם זאת, במיצובישי מתקשים בשנים האחרונות להציג דגמי ייצור חדשים לחלוטין, ולמרות שלל דגמי קונספט שהציגה החברה בשנים האחרונות, עדיין לא ראינו בשנים האחרונות רכב חדש ומודרני המיועד לשוק המערבי, למעט טנדר מיצובישי טרייטון החדש שהגיע לשוק השנה. כך לצערנו ייתכן שגם לג'יפון החדש של מיצובישי ייקח עוד מספר שנים עד שיגיע לשוק.
מיצובישי EX קונספט

מיצובישי EX קונספט


מיצובישי EX קונספט ייחשף בבכורה עולמית בתערוכת הרכב ה- 44 של טוקיו שתיפתח ב- 30/10/15.