מכירות שיא לימאהה Tmax החדש 2017 בישראל !

82,000 שקל, יומיים של מכירה מוקדמת ולא פחות מ- 123 כלים שנמכרו בישראל – נתון שיא לקטנוע העל הספורטיבי היוקרתי. ימאהה Tmax החדש 2017 רושם פתיחה מוצלחת.

ששי כהן 15 במרץ, 2017
ימאהה Tmax החדש 2017

חברת מטרו מוטור, יבואנית מותג ימאהה, מדווחת על פתיחה מרשימה ביותר לימאהה Tmax החדש בישראל. במהלך יומיים בלבד מאז החלה המכירה המוקדמת לדור החדש של קטנוע הספורט היוקרתי, נמכרו בארץ לא פחות מ- 123 כלים, הישג מכובד ביותר כשמדובר בקטנוע שעולה 82 אלף שקל.




מרבית הכלים שנמכרו (כ-90%) הם מהגרסאות המאובזרות והיקרות של ה-TMAX: דגם ה-SX, גרסת הספורט של ה-TMAX, וה-,DXגרסת הפרמיום המאובזרת ביותר. הצפי הוא שעד סוף החודש יימכר מספר שיא של כ- 200 כלים מהדגם החדש, וכי סך המכירות השנה יעמוד על כ-700 כלים. מספר גבוה אפילו בקנה מידה אירופאי.

ראשוני הרוכשים צפויים לקבל את הכלים במהלך השבוע הקרוב כאשר הכלים של המשלוח הראשון יסופקו עד אמצע חודש אפריל.




אודות ה- TMAX
לפני 15 שנים ימאהה השיקו דגם ששינה את פני עולם הקטנועים ויצר קטגוריה חדשה לחלוטין. בזמנו, הייתה זו החלטה אמיצה מצד ימאהה, לייצר קטנוע-על דינמי ובעל ביצועים כמו של אופנוע ספורט, לצד נוחות וקלות תפעול של קטנוע. 15 שנים וחמישה דורות של TMAX חלפו, והדגם הזה ממשיך לשלוט ביד רמה בקטגוריית קטנועי העל. עם מספר שיא של 233,000 יחידות שנמכרו ב-15 השנים האחרונות, ה-TMAX הוא לא רק קטנוע העל הנמכר באירופה, אלא גם אחד מהדגמים הנמכרים ביותר שיוצרו על ידי ימאהה בכל הזמנים.


עוד מדו גלגלי