מכשירי תנועה מוכרת את פעילות מותג MAN

קבוצת מכשירי תנועה ממשיכה להיפרד ממותגי רכב ומודיעה גם על מכירת חלקה בשותפות "מכשירי תנועה ומשאיות", בעלת זכויות היבוא וההפצה לישראל של משאיות ואוטובוסים מתוצרת MAN.

ששי כהן 22 בנוב, 2016
אוטובוס MAN מונע בגז

קבוצת מכשירי תנועה מודיעה על חתימתה אמש על מזכר הבנות בין מכשירי תנועה לבין דלק רכב וקומסקו, על מכירת ההחזקה בשותפות "מכשירי תנועה ומשאיות", בעלת זכויות היבוא וההפצה לישראל של משאיות ואוטובוסים מתוצרת MAN. המכירה תצא לפועל בזמן הקרוב, לאחר התקיימותם של מספר תנאים ובהם אישור חברת מאן ואישור הממונה על הגבלים עסקיים. רק לפני כשנה וחצי חגגה החברה 50 שנות שיווק בישראל של מאן.




בכך ממשיכה מכשירי תנועה להיפרד ממגוון זיכיונות מותגי רכב אותם ייבאה החברה לאורך השנים, לרבות יבוא מותג פורשה שעבר בתחילת השנה לידי חברת " אורכיד ספורטס קארס " ויבוא דגמי קרייזלר, ג'יפ, דודג' וראם שעבר לידי קבוצת סמל"ת בחודשים האחרונים. לאחר ההיפרדות החדשה גם מיבוא המשאיות והאוטובוסים מתוצרת מאן, תשווק החברה רק את מותג המכוניות סוזוקי וכן מספר מותגים של ציוד מכאני והנדסי, מלגזות וטרקטורים.



בהודעה שפרסמה החברה בעקבות מכירת פעילות MAN, מציינת החברה כי "מכשירי תנועה משוכנעת כי הידע והנסיון של החברות הרוכשות והאמצעים העומדים לרשותן, מבטיחים את המשך הצלחתו של המותג MAN בישראל ואת פיתוחה ושגשוגה של "מכשירי תנועה ומשאיות". אין ספק שבעליה החדשים של השותפות ידאגו לשמירת זכויותיהם של עובדיה, ספקיה ולקוחותיה ולמילוי כל התחייבויות השותפות כלפיהם".