מנוי משפטי שנתי לנהג

כשכואב הולכים לרופא, עם בעיות במס פונים לרואה החשבון ואל מי פונים במקרה של תאונת דרכים?! סוכן הביטוח שלי פתר לי את הבעיה… ( מדור צרכני )

מדור שיווקי 29 בדצמ, 2014
צילום : ארכיון

מאת : יעל פלד ינאי
אם יש משהו שמפחיד כל נהג, זה המעמד חסר האונים אחרי תאונה. למעשה, בין חבריי וחברותיי שעברו תאונות קלות, אף אחד לא טרח לתבוע את המגיע לו או להתעמת בבית משפט מול מי שלדעתם פגע בהם. אפילו בקרב אלו שנזקקו לטיפול בנזקי גוף קלים (שפשופים קלים, מכה יבשה מההגה) העדיפו לוותר על הליך משפטי, להמשיך בחייהם כרגיל, ועל ידי כך לוותר על הפיצויים הכספיים שמגיעים להם מחברת הביטוח קשה לי לשים את האצבע על הסיבה האמיתית שבגינה אני מפחדת כל כך מעורכי דין, אבל אני כנראה לא היחידה.



ההיגיון אומר שהדבר הראשון שנהג צריך לעשות במקרה של תאונה, הוא להרים טלפון לעורך דין. נהג צריך לקבל הדרכה ועצה מה לעשות ובעיקר מה לא לעשות, במקרה בו הוא נקלע לתאונת דרכים אבל מחקר שנערך בשנת 2013, הראה שהאדם הראשון אליו מתקשר כל מי שהיה מעורב בתאונת דרכים הוא סוכן הביטוח שלו. אפילו למוסך הוא מתקשר רק אחרי שיחה עם הסוכן. בזמן של לחץ, הראה המחקר, כי רובנו בכלל לא זוכרים את עורך הדין ולרובנו גם אין אחד כזה אליו ניתן להתקשר באופן אוטומטי.
עוד מחקר סטטיסטי הראה שבממוצע, הנהג הישראלי מעורב בתאונת דרכים פעם בשלוש שנים. לאו דווקא תאונה רצינית עם פצועים והרוגים, אלא סתם תאונה קטנה שפשוט יכולה להפוך לכאב ראש גדול! גם אני הייתי מעורבת השנה באחת כזו. בתאונה שלי ספגתי נזק גוף קל, וגם הרכב שלי ספג נזק קל. חברים אמרו לי לתבוע את חברת הביטוח לנזקי הגוף שלי ואת הנזקים לרכב שלי בסך כ- 5,000 ש"ח בבית משפט לתביעות קטנות. האמת העצובה שנכונה לכולנו היא שנבהלתי, התעצלתי ופשוט ויתרתי.
אך השבוע כשחידשתי את ביטוח הרכב, הציע לי סוכן הביטוח שלי שירות חדש, "מנוי משפטי שנתי", בעלות של 99 שקלים לשנה, לרכוש שקט נפשי, ייעוץ וליווי משפטי זמין בחיוג מהיר. רק המחשבה שפעם בשלוש שנים, אוכל לקבל את הליווי ששווה לפחות 5,000 שקלים ואף הרבה יותר, המחיר של 99 שקלים לשנה, הקלה עלי. ביררתי מעט מה אקבל תמורת המנוי והבנתי שסוכן הביטוח שלי באמת דואג לי. המנוי השנתי מספק לי ייעוץ, ליווי וטיפול של עורכי דין המתמחים בתאונות דרכים, ונזקי גוף. הנחייה טלפונית מיידית בצמוד למועד התאונה, , הפניה לרופאים מומחים במידת הצורך וייצוג בבית המשפט- והכל ללא תוספות תשלום ועלויות נלוות.
סוכן הביטוח שלי דאג לי. עם המנוי, אני כמעט נכנסת למכונית עם עורך דין צמוד. את המנוי כבר שילמתי ובמקרה של תאונה, אני בהחלט מתכוונת להשתמש בו. המלצה אישית שלי – בפעם הבאה שאתם צריכים לחדש את ביטוח הרכב, שאלו את סוכן הביטוח
שלכם על המנוי המשפטי השנתי- אם הוא באמת סוכן ביטוח טוב שדואג לכם, הוא יציע לכם את השירות של חברת ש.י.א פתרונות לתעבורה בע"מ.
לאתר החברה לחץ כאן


עוד מדו גלגלי