"מסיבה פיצוץ" בגשר מעריב

מועדון האופנועים הישראלי מזמין את כל רוכבי הדו-גלגלי להגיע ביום שישי הקרוב, לאירוע פיצוץ גשר מעריב כדי לגרום למדינה לעודד מעבר לאופנועים וקטנועים.

ששי כהן 20 באוג, 2015
פרסומת קימקו על גשר מעריב. צילום: רונן טופלברג

רוכבי הדו-גלגלי של ישראל, מוזמנים לחזות בפיצוץ גשר מעריב, שנקבע ליום שישי הקרוב בשעה 06:00 בבוקר במסגרת "מסיבה פיצוץ" לעידוד דו-גלגלי כפתרון למצב התחבורה במדינת ישראל לרווחת כלל משתמשי הדרך. רוכבי האופנועים והקטנועים יתכנסו בשעה 05:30 בצומת הרחובות המסגר ויצחק שדה ומשם יתמקמו בהתאם להוראות המשטרה.



אליקו אלג'ם, יו"ר מועדון האופנועים הישראלי המאגד את רוכבי הדו-גלגלי של ישראל: "קטנועים ואופנועים הם פתרון מידי לבעיות התחבורה של ישראל כבר עכשיו ולא בעוד 10 שנים, בכך שהם מקלים על גודש התנועה והחנייה לא רק לרוכבי דו-גלגלי אלא גם למשתמשי הדרך האחרים".
דניאל פטרי (מיצו), איש הייטק ופעיל במועדון רוכבי האופנועים הישראלי: "אני קורא לכל רוכבי ישראל להגיע ולהעביר ביחד את המסר שעם הריסת גשר מעריב והחרפת המציאות התחבורתית בגוש דן משנה לשנה, על המדינה להודות שיש פתרון זמין, ותפעל במלוא המרץ לעודד תחבורה דו-גלגלית ולאפשר בשלב הראשון לרוכבי הדו-גלגלי לנסוע בנת"צים על מנת להקל על התנועה".
לצורך האירוע, נפתח דף אירוע בפייסבוק, תחת השם "מסיבה פיצוץ" בכתובת: מסיבה פיצוץ


עוד מדו גלגלי