מסלול טיול היסטורי, רומנטי, ושליו, עם רכב שכור בגרמניה

מתכננים טיול לגרמניה בקרוב? מתכננים לשלב בו גם רכב שכור? קבלו הצעה לטיול מעגלי סביב מינכן המשלב בין הנופים המדהימים של האיזור וכבישי הנהיגה המשובחים של גרמניה. (מדור שיווקי)

ששי כהן 19 במרץ, 2017
ב.מ.וו סדרה 5 החדשה

גרמניה היא ארץ רחבת ידיים, בעלת נופי טבע פראיים והיסטוריה שאין שניה לה. יופי, אחרי שסגרנו את הפינה הזו, נתמקד בעיקר, גרמניה היא אחד הלוקיישנים הכי טובים אם לא הכי טוב לחוויה מוטורית בלתי רגילה. טיול באמצעות רכב שכור בגרמניה, מאפשר גמיאת מרחקים ארוכים ביום אחד, בתנאים נוחים ובדיוק על פי התכנית שלכם. האפשרות לשכור רכב בגרמניה מאפשרת טיול נוח ברשת מסועפת של כבישים נוחים במיוחד לנהיגה, שבחלק מהם אפילו לא נקבעה מהירות מרבית מותרת. לפניכם – מסלול מרתק של כארבעה ימים לנסיעה ברכב, אשר תפגיש אתכם עם חלקים של גרמניה שלא תיירים רבים מכירים.




טיול ברכב שכור בגרמניה – מסלול של נסיעה נינוחה בכבישים מפנקים
בין אם אתם מתכוונים לשכור רכב מיני, רכב משפחתי, וואן, רכב פנאי,  ג'יפ, או רחמנא ליצלן רכב יוקרה, חווית הנסיעה בגרמניה נחשבת לאחת הטובות בעולם. המדינה מרושתת בכבישים בין עירוניים באיכות נפלאה, המספקת גישה מהירה, התמצאות קלה וחווית כביש נהדרת, מכל מקום ולכל יעד. אלה מבינינו החובבים טיולי שטח, יוכלו לשכור רכבי שטח, ג'יפונים או ג'יפים ולרדת מדי פעם מדרך המלך לטובת טיול שטח בשבילי כורכר הטובלים בטבע פראי. ניתן, אגב, בהשכרת רכב בגרמניה, לעבור את הגבול למדינות השכנות (כמו צרפת, שוויץ, ואחרות), אולם חשוב להקפיד על נהיגה על פי הכללים הנהוגים בכל מדינה.
בגרמניה, תמצאו צי רכבים מגוון המאפשר בחירה מבין עשרות רכבים בקטגוריות השונות – החל מרכבי שטח ורכבי 4X4, דרך משפחתיות, מיניוואנים ו-וואנים, וכלה ברכבי יוקרה כמו מרצדס או BMW. תחנות השכרת הרכב בגרמניה פזורות ברחבי המדינה ומאפשרות השכרה נוחה, עם בחירת תחנת איסוף הרכב ותחנת ההחזרה שלו, כך שתוכלו לקבל ולהיפרד מרכבכם במיקומים המתאימים לכם ביותר.
בהשכרת רכב, חשוב לשים לב לנהיגה בהתאם לכללים. בטיול ברכב מוכר בגרמניה, כדאי לדעת כי לא בכל הכבישים קיימת מגבלת מהירות נהיגה. חשוב להגיע מצוידים ברישיון רכב התקף לפחות לחצי שנה. בתקופת החורף יש חובה להצטייד בצמיגי חורף ולעיתים גם בשרשראות שלב ו/או בגגוני סקי. חברת השכרת רכב איכותית תדע להמליץ, לסייע ולצייד את הרכב בכל הדרוש. אם אתם נוסעים עם פעוטות בגובה פחות מ 1.35 מטרים – חשוב גם להצטייד בכיסא ילד מתאים – גם זאת, תוכלו לבקש מחברת ההשכרה.
מסלול טיול מומלץ ברכב שכור – מסלול מעגלי בטבע פראי
את הטיול שלנו נוכל להתחיל במינכן, מהערים הציוריות והמתויירות בגרמניה ובירת מחוז בוואריה אשר בדרום הארץ, בעלת רחובות יפהפיים, מבנים אדריכליים מרתקים, ואפשרויות אינספור לבילוי בעיר. כשתבחרו להמשיך הלאה ממינכן – סעו על כביש 3A לכיוון צפון, אל העיר וירצבורג, הממוקמת בצפון מחוז בוואריה.
אורך הנסיעה, בסך הכל, כשעתיים וחצי, בכבישים ראשיים ונוחים.
מוירצבורג אפשר להמשיך בכביש 7A לעיר רוטנברג אוב דה טאובר, הממוקמת במרחק  כ – 45 דקות נסיעה. גם בתוך העיר הקטנה וההיסטורית וגם מסביב לעיר, תמצאו שפע של אטרקציות, הן ברכב והן ברגל. העיר עצמה, המוקפת חומות והיא בעלת רחובות אבן מרוצפים והיסטוריים, נחשבת אחד היעדים הרומנטיים ומעוררי ההשראה לאומנים ברחבי המדינה – ושווה לטייל בה ברכב, כמו גם ברגל.
מרוטנברג, נמליץ על המשך נסיעה לכיוון העיר אאוסבורג, כ – 170 ק"מ מדרום מזרח.
בדרך, על כביש 7A לכיוון דרום, תוכלו לבקר בכפרים ציוריים, לצפות בנחלים אירופאיים זורמים, וליהנות מאוכל מקומי איכותי ומפנק.
סך הזמן הצפוי לנסיעה ישירה מרוטנברג ועד לאאוסבורג – כשעתיים.
אאוסבורג נמצאת במרחק של קצת פחות ממאה קילומטרים צפונים ומערבית למינכן (קצת יותר משעה נסיעה, על כביש 8A).