מציתה את הדמיון: הונדה סיוויק Type R בישראל

הסיוויק בעלת הביצועים הטובים ביותר שיוצרה אי פעם: מנוע טורבו 2.0 ליטר 310 כ"ס, תאוצה ל-100 קמ"ש ב-5.7 שניות, מהירות מרבית של 270 קמ"ש ועיצוב קרבי כבונוס. המחיר נקבע על 289.900 ₪.

ששי כהן 02 ביונ, 2016
הונדה סיוויק Type R

חברת מאיר, יבואנית הונדה, מודיעה על התחלת שיווקה של הסיוויק טייפ R החדשה בישראל, המבטיחה להיות ההונדה הספורטיבית ביותר עד כה של החברה, ומתחרה ראויה לדגמים כמו פולקסווגן גולף R, סיאט לאון קופרה ואחרות. הדור הרביעי של ה- Type R, פותח על בסיס מרכב ה-5 דלתות המוכר, ומבטיח התנהגות ספורטיבית קיצונית, לצד עיצוב מוחצן וקרבי משמעותית מהגרסה המשפחתית המוכרת, שאמור להצית לחובבי הרכב את הדמיון.

הונדה סיוויק Type R הונדה סיוויק Type R
לצד מרכב שרירי הכולל פגושים ספורטיביים, חזית כוחנית יותר, חישוקי "19 עם צמיגים בחתך נמוך, סט חצאיות, 4 יציאות מפלט וספויילר אחורי מאסיבי, מצוידת הטייפ R במנוע טורבו 2.0 ליטר מסדרת ה- VTEC, בעל הספק מרבי של 310 כ"ס ב-6500 סל"ד ומומנט מרבי של 41 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים ידנית עם 6 הילוכים. עם יחידת הכח הנ"ל, מציעה נמכונית תאוצה ל-100 קמ"ש ב- 5.7 שניות, מהירות מרבית של 270 קמ"ש ותצרוכת דלק נאה לרכב בעל ביצועים מהסוג הנ"ל עם 13.7 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן.

לצד הצהרת היצרן לכינוי "מכונית מרוץ חוקית לכביש", מצוידת המכונית במערכת מתלים חדשה ומתקדמת המבטיחה התנהגות כביש מתגמלת והעברת כוח מרבית, מצב "+R" החדש המגביר את התגובה של השלדה והמנוע להנאת נהיגה מוגברת, מערכת בלימה ספורטיבית מתוצרת ברמבו ועוד, בעזרתן הציגה המכונית נתוני ביצועים חסרי תחרות במסלול הנורבורגרינג בגרמניה.הונדה סיוויק Type R הונדה סיוויק Type R
מחיר הונדה סיוויק TYPE R נקבע על 289,900 ש"ח.