מרצדס לכל החיים

מרצדס חדשה בכל 30 חודש: יבואנית מרצדס בקמפיין פרסום חדש לאירוע המכירות במסגרתו תציע מסלול רכישה ושדרוג תחת הקונספט של Mercedes Forever.

ששי כהן 07 במאי, 2018
מרצדס 2018

"מכונית לכל החיים" אמנם נשמע כמו סוג של קללה על רכב שקונים ולא מצליחים להיפתר ממנו, אבל במקרה של "מרצדס לכל החיים", מדובר דווקא בקמפיין פרסומי חדש של מרצדס, המבטיח ללקוחות שדרוג של דגם חדש מדי 30 חודש. אירוע המכירות הייחודי יתקיים השבוע (8-11/5) בכל אולמות התצוגה של מרצדס ברחבי הארץ.




לפי נתוני מרצדס בישראל, למעלה מ-50% הרכישות הן רכישות של לקוחות שמבצעים קנייה חוזרת של מרצדס, מה שמצביע על אמון גדול של הלקוחות במותג. כעת, יוצאת החברה בקמפיין פרסום רחב היקף, תחת הקונספט של It’s now & Forever – Mercedes Forever במסגרתו יוצעו דגמי החברה במסלולי מימון שיאפשרו ללקוחות להחליף את רכבם בדגם חדש כל 30 חודש בתוכנית מימון ייחודית ואטרקטיבית.
בארבעת החודשים הראשונים של 2018, עלו לכביש כ-2,105 מדגמי מרצדס + 273 מוניות, המעניקות למותג את המקום הראשון בקרב מותגי היוקרה בישראל, ובצמוד מאוד לאאודי שהובילה את שוק היוקרה בשנים האחרונות.