מרצדס A קלאס סדאן קונספט נחשפה בסין

מרצדס סדאן בפחות מ-200 אלף שקל? מרצדס חושפת בתערוכת שנגחאי את ה-A קלאס סדאן קונספט המרמזת על מראה הדור הבא של ה-A קלאס הפופולרית.

ששי כהן 18 באפר, 2017
מרצדס A קלאס סדאן

5 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי של מרצדס A קלאס, המשפחתית הקומפקטית והמצליחה של החברה, שהפכה בהמשך למשפחת דגמים קומפקטים מצליחה עם הצטרפותם של ה-B קלאס בעלת מבנה המיני-וואן, ה- CLA (גרסת קופה 4 דלתות) בדגמי סדאן וסטיישן, ו-GLA ששוגרה לקטגוריית רכבי הפנאי, תחשוף מרצדס בתערוכת שנגחאי את ה- A קלאס סדאן קונספט, המרמז אולי כיצד תראה ה- CLA הבאה.



מרצדס A קלאס סדאן קונספט מרצדס A קלאס סדאן
הדגם החדש שיוצג החל ממחר בתערוכת הרכב הסינית בשנגחאי, אינו דגם ייצור שיגיע לשווקים בקרוב, אלא דגם קונספט המדגים לטענת מרצדס כיצד עשוי להיראות הדור הבא של ה- A קלאס, שיזכה גם לדגם סדאן קומפקטי. לדברי מרצדס, מדובר גם בהתפתחות של שפת העיצוב הנוכחית של החברה לכיוון חדש, עם גריל סורגים רחב ועמוס כרום ומראה ספורטיבי, דינמי וחלק יותר, או כפי שמצהירים במרצדס : "נגמר עידן הקמטים בעיצוב". כך או כך, לפחות לפי האיורים שפורסמו, סביר להניח שה- A קלאס הבאה תהיה הרבה יותר נועזת ונחשקת.מרצדס A קלאס סדאן קונספט מרצדס A קלאס סדאן
ולא שהדור הנוכחי של משפחת ה- A קלאס לא זכה להצלחה: מאז הצגת ה-A קלאס הנוכחית (דור 3 ) בשנת 2012, נמכרו ממשפחת הדגמים יותר מ-2 מיליון רכבים ברחבי העולם, כאשר גם בארץ הפכו ה- A קלאס וה-CLA לדגמים הפופולארים של החברה בשנים האחרונות, האחראים לא מעט לזינוק המטאורי במכירות מדי שנה.




מרצדס A קלאס סדאן קונספט (שככל הנראה תהיה מרצדס CLA הבאה) מקצצת 6 ס"מ באורך לעומת ה-CLA הנוכחית עם 4.57 מטר באורך (6- ס"מ),אך רחבה יותר עם 1.87 מטר (9+ ס"מ) וגבוהה יותר עם 1.46 מטר (3+ ס"מ). בחברה מבטיחים גם יחידות תאורה ראשיות בטכנולוגיית LED חדשה, הכוללת תאורת יום בעלת 6 גוונים משתנים בהתאם לעוצמת האור שקיימת ובכך מבטיחים נראות מיטיבית בכל שעות היממה.
האם נראה כאן במהלך שנה הבאה מרצדס A קלאס סדאן בפחות מ-200 אלף שקל? ימים יגידו.