מרצדס GLE החדש 2019 ייחשף בפאריס

מרצדס GLE החדש 2019, נחשף בדור הרביעי שלו המציע צמיחה במידות, אופציה לגרסת 7 מושבים, מתלי אוויר מתקדמים ושלל טכנולוגיה.

ששי כהן 12 בספט, 2018

20 שנה לאחר שנחשף הדור הראשון של מרצדס M קלאס, אשר שינה את שמו לפני כשנתיים ל-GLE, חושפת מרצדס פרטים ראשונים על הדור הרביעי והחדש של הדגם ל-2019, שייחשף בתערוכת פאריס שתתקיים בחודש הבא.




הדור הרביעי של מרצדס GLE מבוסס על פלטפורמת ה- MHA החדשה של החברה, ומציע לצד עיצוב חדש, מודרני ועגלגל מבעבר, גם מידות גדולות יותר ואופציה לראשונה של גרסת 7 מושבים, בין השאר הודות לבסיס גלגלים שהתארך ב-80 מ״מ לכדי 299 ס"מ. בתוך תא הנוסעים מציע ה-GLE החדש קפיצת דרך של ממש, עם עיצוב חדש לחלוטין, ואימוץ של שפת העיצוב הנוכחית של החברה, הכוללת בין השאר: צמד מסכי "12.3, המחליפים את לוח השעונים המסורתי.

היצע המנועים בשלב הראשון יחל עם גרסת ה-GLE450 4MATIC, המצוידת במנוע בנזין 6 צילינדרים בנפח 3.0 ליטרים, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 9 הילוכים והנעה כפולה. המנוע בעל הספק של 376 כ"ס ומומנט מרבי של 51 קג״מ, ישולב במערכת חשמלית 48V העונה לשם:EQ Boost ומשדרגת את יחידת הכח ב-22 כ"ס ו-25.5 קג״מ האמורים לתרום לחיסכון בצריכת הדלק ופליטת המזהמים.

את מתלי האוויר שאפיינו את הדור היוצא וסייעו לנוחות נסיעת גבוהה, משדרגת מרצדס בדור החדש עם מערכת ה-E-ACTIVE Body Control, המציעה מערכת משודרגת של מתלי אוויר, הפועלים בנפרד על כל גלגל ומשולבים מערכת אקטיבית הידרופניאומטית. אל אלו יצטרפו שלל מערכות בטיחות מתקדמות העושות שלב נוסף לעבר הנהיגה האוטונומית, עם התרעות על פתיחת דלת, אם רכב/ אופניים מגיעים מאחור, בקרת שיוט אדפטיבית הפועלת בשילוב מערכת הניווט, האטה אקטיבית לפני עיקולים ועוד.
מרצדס GLE החדש 2019 ייחשף רשמית בתערוכת פאריס הקרובה שתיפתח בתחילת אוקטובר.