מרצדס S קלאס החדשה בארץ

ה- S קלאס החדשה, ספינת הדגל של מרצדס, מבטיחה להיות הטובה בעולם בזכות שלל מערכות טכנולוגיות המסייעות לבטיחות מושלמת, לצד מנועים חסכוניים וידידותיים לסביבה. החל מ- 870 אלף שקל.

ששי כהן 10 ביול, 2013

חברת כלמוביל, יבואנית מרצדס, מדווחת הבוקר על השקת מרצדס S קלאס החדשה בישראל, עם הבטחה להיות המכונית הטובה בעולם לדברי היצרן. הדור החדש של ספינת הדגל של מרצדס, זוכה צעיר וספורטיבי יחסית לעבר וכולל תאורת LED חיצונית ופנימית מלאה עם לא פחות מ- 500 מנורות LED הממוקמות ברכב. לצד העיצוב החדש, צומחת המכונית גם במידות עם 5.11 מטר בדגם הקצר ( 5.24 מטר בארוך ), 1.9 מטר ברוחב, 1.49 מטר בגובה, ובסיס גלגלים ענק של 303 ס"מ בדגם הקצר ו- 316 ס"מ בדגם הארוך.
בפיתוח הדגם החדש, ניתנה חשיבות עליונה לנושא הבטיחות תחת השם : "Intelligent Drive ", הכוללת שלל מערכות בטיחותיות האמורות לצמצם משמעותית את סיכוייה של המכונית להיקלע למצב תאונה, ולהפחית משמעותית את הפגיעה בנוסעים בעת תאונה קשה. מדובר במערכת שבאמצעות מגוון טכנולוגיות חדישות המבוססות חיישנים, מגוון מצלמות ומערכות מולטי רדאר מאפשרת זיהוי ואבחון של מצבי תאונה אפשריים ופועלת למניעתם ולהפחתת הנזק במידה ומניעה אינה אפשרית. ה- Intelligent Drive מפצלת את המסך הימני והשמאלי ומתריעה בצומת עם שדה ראיה מוגבל על עצמים מתקרבים ועל כביש פנוי, המערכת כוללת בתוכה את מערכת בקרת השיוט האוטונומית : -Distronic Plus – המסייעת בשמירת נתיב הנסיעה ובחזרה למסלול במקרה של סטייה, את ה-Brake assist Bas Plus – מערכת בלימה מתקדמת היכולה לזהות רכבים חולפים והולכי רגל ולהגביר את כוח הבלימה בהתאם, מערכת להתראה ותיקון סטייה מהנתיב ושטחים מתים, מערכת לזיהוי הולכי רגל, מערכת חניה אוטומטית ומערכת תאורה חדשנית היודעת למפות את התאורה למניעת סינוור נקודתי חזיתי ואחורי. בהמשך לתפיסה של מרצדס, מערכות אלה הינן בסטנדרט הישראלי של כל הדגמים.

מרצדס S קלאס החדשה

מרצדס S קלאס החדשה


בשלב הראשון תשווק המכונית בגרסאות ה- S400 הייבריד המשלבת מנוע V6בנפח 3.5 ליטר, 306 כ"ס ב – 6500 סל"ד שפועל לצידו מנוע חשמלי בעל 27 כ"ס המסייע בזינוק מהמקום ובתאוצות חזקות. במרצדס מדברים על הפחתה של 15% בתצרוכת הדלק לצד דרגת זיהום 4 מרשימה. לצידה, תשווק גם גרסת ה- S500 בעלת מנוע הבנזין V8 בנפח 4.7 ליטר המפיק 455 כ"ס ב- 5,250 סל"ד. בהמשך תגיע לארץ גם גרסת ה- AMG הספורטיבית.
במרצדס ישראל טוענים שיש בידם עד כה כ- 250 לקוחות פוטנציאלים שמעוניינים בדגם החדש ומעריכים שהמכונית תוביל את שוק היוקרה בארץ.
מחירים:
מרצדס S400 החל מ – 870,000 שקלים.
מרצדס S500 החל מ – 990,000 שקלים


מרצדס S קלאס החדשה

מרצדס S קלאס החדשה