מתחם טרייד-אין חדש להונדה אופנועים

חברת מאיר, יבואנית אופנועי הונדה, משיקה בהשקעה של מיליון שקל, מתחם חדש שירכז את פעילות הטרייד-אין, לצד חנות אביזרים חדשה. אירוע פתיחה חגיגי – בשבוע הבא.

ששי כהן 07 במרץ, 2017
מתחם אופנועים חדש הונדה

חברת מאיר,  יבואנית אופנועי "הונדה" לישראל פותחת מתחם אופנועים חדש בהשקעה של כמיליון ש"ח, בסמיכות לאולם התצוגה הראשי של החברה בת"א. מתחם הקונספט החדש, ירכז את כלל פעילות הטרייד-אין של החברה, לרבות אופנועי יד שנייה של כל המותגים, אביזרים מקוריים של מותג הונדה וציוד רכיבה.




לדברי היבואן, הקומפלקס החדש המשתרע על פני כ-300 מ"ר ובהשקעה של כמיליון ש"ח, נבנה על פי הסטנדרטים הגבוהים של היצרן ויאפשר לרכוש אופנועי יד שנייה, של כל המותגים תוך חווית קנייה הזהה לרכישת אופנוע חדש בסניף היבואן.
כל האופנועים שיוצעו למכירה יעברו השבחה ובדיקות מקיפות לפני מכירתם, כשבהונדה יציעו לרוכשים מגוון אפשרויות מימון ואחריות מורחבת.




בחנות הקונספט החדשה ניתן יהיה לרכוש מגוון רחב של אביזרים לצד מוצרים מקוריים של מותג "הונדה" דוגמת ביגוד אופנתי, ציוד רכיבה ושיפורים לאופנוע. בנוסף תציע החנות מוצרים נוספים מבית הונדה כמו גנרטורים, מנועים וכלי גינון מתקדמים מבית הענקית היפנית.
הסניף ייפתח לקהל הרחב באירוע השקה חגיגי שייערך בתאריך 16/3 החל מהשעה 20:30 כאשר לרגל חגיגות הפתיחה תעניק הונדה הנחות והטבות מיוחדות ותציע בין היתר הנחה בלעדית של עד 30% על אביזרים וציוד רכיבה לבאי האירוע.
מתחם הונדה אופנועים החדש ממוקם ברחוב שבח 5 ת"א.


עוד מדו גלגלי