מתיחת פנים: סוזוקי ויטארה 2019 המחודשת

סוזוקי ויטארה 2019 זוכה למתיחת פנים מקיפה, הכוללת עיצוב מעודכן, החלפת מנוע ה-1.6 ליטר ב-2 דגמי טורבו, תא נוסעים איכותי יותר וחבילת בטיחות מתקדמת שתוצע בדגם.

ששי כהן 31 ביול, 2018

3 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי של סוזוקי ויטארה, חושפת החברה מתיחת פנים מקיפה לדגם האמורה לחזק את מעמדו מול שלל המתחרים החדשים בקטגוריית הג'יפונים הקומפקטיים (B-SUV).



הויטארה 2019 זוכה לעיצוב חיצוני מעודכן, הכולל חזית מחודשת לרכב, חישוקי גלגלים בעיצוב חדש ועיצוב מחודש לחלקה האחורי של המכונית, הכולל גם יחידות תאורה משולבת פנסי LED. בתוך תא הנוסעים, רושמת הויטרה החדשה שדרוג באיכות, כשלראשונה יוצע הדגם עם דשבורד הכולל פלסטיק רך בחלקו העליון, לוח שעונים חדש הכולל במרכזו צג מידע דיגיטלי גדול ושלל שינויים קוסמטיים נוספים.

הדגם יוצע עם חבילת בטיחות מתקדמת מקורית (שינוי מבורך לעומת המובילאיי שמוצע כיום בדגמים בארץ), הכוללת: התראת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, התראת סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי, זיהוי שטח מת במראות הצד, התראה על תנועה חוצה מאחור וזיהוי תמרורי נסיעה.

מתחת למכסה המנוע, מוותרת הויטארה המחודשת על מנוע ה-1.6 ליטר האטמוספרי הוותיק ומחליפה אותו בצמד דגמי טורבו מסדרת ה-Boosterjet, בנפח 1.0 ליטר שיוצע בגרסת הנעה קדמית ותיבה אוטומטית רציפה או ALLGRIP המצוידת בהנעה כפולה וגיר ידני, וכן בגרסת 1.4 ליטר 140 כ"ס (המוכרת גם מסוזוקי קרוסאובר המשווק כיום בארץ), שיוצע בגרסאות הנעה קדמית או כפולה עם תיבה אוטומטית. בסוזוקי לא מפרטים לעת עתה את נתוני הביצועים וצריכת הדלק, ומסתפקים בהצהרה ששני המנועים יציעו שילוב מוצלח של ביצועים וצריכת דלק טובים לצד פליטת מזהמים נמוכה.
סוזוקי ויטארה 2019 החדש יגיע לארץ ככל הנראה ברבעון הראשון של 2019.