נהג המירוצים בר ברוך יקדם את אאודי ישראל

בר ברוך, נהג המירוצים הישראלי החבר בקבוצת המרוצים הרשמית של אאודי באיטליה, ישרת כשגריר של אאודי בישראל ויקדם מכירות של דגמי הספורט של החברה בישראל.

ששי כהן 25 ביונ, 2018

שנתיים וחצי לאחר שהחלה רשמית פעילות חטיבת "אאודי ספורט" בישראל, מדווחת צ'מפיון מטורס על שיתוף פעולה חדש של אאודי ישראל עם נהג המירוצים הישראלי בר ברוך, שיהפוך לשגריר של החברה בארץ ויסייע בקידום מכירות דגמי הספורט של החברה.




ברוך בן ה-21, אחד מהכישרונות הישראליים הבולטים בתחום, הצטרף לאחרונה לקבוצת המרוצים הרשמית של Audi באיטליה ומשם הבחירה הטבעית של הצדדים לפעילות המשותפת. מטרת שיתוף הפעולה איתו היא לתמוך ולשפר את מעמדו של הספורט המוטורי בישראל. במסגרת שיתוף הפעולה ישמש ברוך כשגריר של Audi Sport בישראל, ויקיים שורה של פעילויות בעבור לקוחות Audi Sport בישראל. מהרצאות עבור קהל לקוחות המותג, דרך ביצוע נסיעות מבחן בעבור לקוחות פוטנציאליים לרכבי ה- RS ובעיקר ה- R8, ועד אפילו ביקור במהלך התחרויות של ברוך באיטליה.
לדברי ניב אורון, מנהל חטיבת Audi בצ'מפיון מוטורס: "בר ברוך הינו אחד המייצגים הבולטים לדור הכישרוני של הספורטאים המוטוריים שצמחו לנו בשנים האחרונות. ברוך, שנהג בשנה שעברה בקבוצת Lamborghini, עבר השנה למותג Audi עם פתיחה נהדרת לעונה ועתיד מבטיח לא פחות בקבוצת המרוצים של Audi Sport איטליה. החיבור טבעי לשני הצדדים, ואנו יותר משמחים לצרף אותו כחלק בלתי נפרד מהפעילות הספורטיבית שאנו מבצעים בארץ. כמי ששמים דגש על חיזוק מתמיד של הערך הספורטיבי עבור Audi ישראל, אנו מאמינים כי שיתוף הפעולה הזה יעניק ללקוחותינו ערך מוסף".