נחנך מרכז השטח החדש של הוסקוורנה במודיעין

דור 3 לאולמות המכירה לאופנועי שטח: עופר אבניר השיקה את מרכז השטח החדש של הוסקוורנה בצמוד למסלולי הרכיבה במודיעין, המציע במקום גם שירותי אחסון ומוסך ומתחם מפגש ייחודי לרוכבי השטח.

ששי כהן 27 ביול, 2018

צילומים: רונן טופלברג
חברת עופר אבניר, יבואנית אופנועי הוסקוורנה, השיקה אמש באיזור התעשיה של מודיעין את אולם הדגל החדש של הוסקוורנה, המבטיח את מהפכת הדור השלישי באבולוציית המכירה לרוכבי השטח. אולם התצוגה החדש שנבנה לפי הסטנדרטים הקפדניים של היצרן, משתרע על שטח של יותר מ-1,500 מ"ר וכולל לראשונה בארץ גם שירותי אחסון לאופנועים, מתחם נדיב למפגשי רוכבים, מרכז שירות ועוד.




אולם תצוגה דור 3 ?
לפי עופר אבניר היבואנית, בדור הראשון של אולמות התצוגה לרוכבי שטח, הגיעו הרוכבים לאולם תצוגה ממוזג במרכז שאינו כלל אפשרות לנסיעת מבחן בשטח. בדור השני הגיעו מעת לעת אנשי היבואן לפגוש את הרוכבים בשטח, יחד עם כלים ייעודיים לרכיבות מבחן. באולם החדש שנחשב לדור השלישי, הלקוחות מגיעים לאולם תצוגה ממוזג הנמצא בלב השטח, דקתיים ממסלולי הרכיבה הפופולאריים לרוכבי השטח והכביש.

אולם תצוגה מרהיב בשטח של 1,500 מ"ר


הסניף החדש יעניק מענה למגוון צרכי הרוכב עם אולם תצוגה ענק ובו מגוון דגמי הוסקוורנה (כולל דגמי הכביש החדשים), מחלקת משומשים ומחלקת אביזרים ייעודית לשטח מבית אבזריון שתכלול בין היתר ציוד ואבזור מקורי.

הסרת חסמים ברכישת אופנועי שטח !
יחד עם הצמיחה האדירה בעשור האחרון במכירות אופנועי שטח, אחת הבעיות המרכזיות ברכישת אופנועי אנדורו/ מוטוקרוס נוגעת לבעיות שינוע הכלים מהעיר לשטח, הצורך ברכב עם וו גרירה ונגרר שעולים כסף רב, והפחד מפני גניבת האופנוע ובעיקר לאלו שמאוחסנים לא בבתים פרטיים. בבעיות האלו בעיקר ועוד, בא הסניף החדש לטפל ויציע לראשונה בתחום שירותי אחסנה לאופנועים כמו גם השכרת נגררים לנוחיות רוכבי השטח ועוד. בשל הימצאותו של הסניף בצמוד לשטחים הפתוחים בהם רוכבים כיום קרוב ל-50% מרוכבי השטח בארץ, ניתן להגיע לסניף, לאסוף את האופנוע ולהחזירו למרכז בסיום השימוש (כולל בסופי שבוע).

בעופר אבניר מקווים שהמתחם הרחב ישמש גם כמקום מפגשם של רוכבי השטח על בסיס קבוע, ויחליף את האלתורים של המפגשים בתחנות הדלק הסמוכות לאזורי הרכיבה. בנוסף, ישמש המתחם כבסיס ומרכז שטח להדרכות רכיבה, טיולי מועדון Husky Friends בפרט ושאר מועדוני השטח והכביש בכלל, הדרכות טכניות ושאר הפעילויות עבור הרוכב.
המתחם יכלול בנוסף מוסך שירות לאופנועי הוסקוורנה שטח וכביש ולשאר מותגי עופר אבניר ויעניק שירות טיפולים, התקנות אביזרים נלווים ועוד.

לא רק שטח: גם דגמי הכביש החדשים של הוסקוורנה מוצגים במקום.


סניף הדגל של Husqvarna שוכן באזור התעשייה במודיעין (בכתובת המכונאי 23, מודיעין). שווה בהחלט ביקור, גם אם רק להתרשם מיופיו של הסניף שנבנה לפי הסטנדרטים המדוייקים של אולמות התצוגה של הוסקוורנה ברחבי העולם.





עוד מדו גלגלי